Un mare producător de tutun intră în afaceri cu ţigări electronice

0
Publicat:
Ultima actualizare:
vapat GettyImages.jpg

Confruntându-se cu restricţiile privind fumatul în spaţiile publice, dar şi creşterea continuă a accizelor, producătorii de tutun caută noi soluţii.

JTI România a lansat Logic Compact, ţigaretă electronică disponibilă începând de astăzi într-o serie de magazine din Bucureşti şi online. JTI este prima companie multinaţională de tutun care intră pe piaţa locală a produselor cu risc redus în segmentul ţigaretelor electronice, diferenţiindu-se astfel de competitori, care au optat pentru produse cu tutun încălzit.

„Logic Compact, lansat recent în Marea Britanie, a fost foarte bine primit de consumatori, iar România este acum a doua ţară în care produsul este prezent. Ne bazăm pe moştenirea japoneză şi expertiza globală, ca urmare calitatea este pe primul loc în tot ceea ce facem. Vom aplica aceleaşi standarde înalte şi acum, la intrarea în categoria produselor pentru vapat, în România”, a declarat Mark Rock, General Manager JTI România, Moldova şi Bulgaria. 

Logic Compact este un dispozitiv de tip „închis”, cu capsule care se înlocuiesc. Produsul este disponibil în trei culori metalizate (gri, albastru, roz auriu). Capsula se ataşează magnetic la dispozitiv, la fel ca un încărcător de baterie. Lichidul cu nicotină din capsulele Logic Compact, produs în Uniunea Europeană, va avea patru arome: tutun, mentol, fructe de pădure şi cireşe (tobacco, menthol, berry mint, cherry). 

Recent, un raport al Ministerului Sănătăţii din Marea Britanie a confirmat, pe baza dovezilor ştiinţifice disponibile, că ţigaretele electronice au un potenţial de risc redus. 

„Creşterea segmentului produselor pentru vapat reflectă o schimbare profundă în stilul de viaţă al oamenilor. Pentru noi, la JTI, viitorul categoriei produselor cu risc redus înseamnă inovaţie, care răspunde cerinţelor consumatorilor adulţi. Întreaga noastră activitate se concentrează pe consumatorul adult, despre care suntem ferm convinşi că trebuie să aibă libertatea de a alege din toată gama de produse convenţionale din tutun sau de nouă generaţie”, a explicat Mark Rock.

În ultimii trei ani, Japan Tobacco Group a investit la nivel global circa un miliard de dolari în produsele cu potenţial de risc redus. Până în 2020, pentru dezvoltarea viitoare a acestei categorii, compania va investi încă un miliard. 

JTI este lider global în segmentul ţigaretelor electronice, cu o prezenţă puternică în pieţe mature pentru produse de vapat, inclusiv Marea Britanie, Franţa, Italia şi SUA. La nivel global, ţigaretele electronice din familia Logic sunt prezente în 12 ţări, reprezentând 75% din valoarea pieţei globale. 

JTI este membră a Grupului Japan Tobacco (JT), unul dintre cei mai mari producători mondiali de produse din tutun. Compania are operaţiuni în peste 130 ţări şi deţine Winston, marca numărul doi la nivel global, precum şi Camel, în afara SUA. Prin Logic, JTI este, de asemenea, un jucător major pe piaţa ţigaretelor electronice. Cu sediul la Geneva, Elveţia, JTI are aproape 40.000 de angajaţi. În România, compania a aniversat în 2018, 25 de ani de când este prezentă pe piaţă. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.jti.com.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite