Un magazin online vinde măşti la preţ de achiziţie, deşi e profilat pe decoraţiuni interioare

Un magazin online vinde măşti la preţ de achiziţie, deşi e profilat pe decoraţiuni interioare

Un magazin online vinde măşti textile la preţ de achiziţie, fără adaos comercial, deşi e profilat pe decoraţiuni interioare, reprezentanţii companiei subliniind beneficiile purtării acestora în ţara lor.

Ştiri pe aceeaşi temă

Magazinul online din domeniul home & deco, ce înregistra o cifră de afaceri de  55  de milioane euro în 2019, a crescut cu 10 procente în martie, faţă de previziunile iniţiale. Bonami, cu sediul la Praga, în Republica Cehă, şi-a creat în ultima lună cel mai mare stoc de produse din istoria sa şi a adăugat un alt spaţiu de depozitare. 
 
În prezent, compania îşi îndreaptă eforturile către susţinerea clienţilor şi a comunităţii.
 
„ Este important pentru noi, în această perioadă critică, să ne aducem aportul în cât mai multe moduri posibil. În primul rând, pregătim pachete pe care le vom distribui în azile de bătrâni. În al doilea rând, am decis să comercializăm măşti textile de protecţie pe care le oferim la preţ de achiziţie, fără adaos comercial. Am subliniat beneficiile purtării lor în strategia noastră de comunicare din social media”, a menţionat  Pavel Vopařil, CEO Bonami.
 
Măştile de protecţie textile au reprezentat, conform guvernului ceh, una dintre măsurile preventive ce au oprit răspândirea bolii. Masca textilă nu oferă protecţie deplină împotriva virusului, însă reduce riscul infectării altor persoane în cazul în care purtătorul este îmbolnăvit, simptomatic sau asimptomatic, cu virusul COVID-19. 
 
Iniţial, compania a înregistrat o scădere a vânzărilor, în perioada imediat următoare  declanşării pandemiei, tendinţa pieţei fiind aceea de creştere pe zona alimentară şi farmaceutică. Ulterior vânzările au depăşit previziunile: „ Oamenii s-au aprovizionat, iar acum au mult timp liber la dispoziţie. De aceea se concentrează pe locul în care îşi petrec cea mai mare parte a timpului, propriul cămin”, a adăugat Pavel Vopařil.
 
În primă fază, cele mai populare au fost produsele pentru curăţare, organizare sau accesoriile pentru bucătărie. Apoi s-au adăugat toate gamele de produse pentru exterior şi mobilierul, primăvara fiind sezonul preferat pentru reînnoirea şi renovarea casei. 
 
Pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor clienţilor săi, Bonami a achiziţionat cel mai mare stoc de produse de până acum: peste 25.000, cu expediere imediată şi peste 60.000 sunt disponibile pe site, spre achiziţionare. Prin comparaţie, un magazin mare tipic, cu mobilier şi accesorii pentru casă, are mai puţin de 10.000 de produse disponibile. De asemenea, gama a fost completată cu produse de drogherie şi cosmetice, foarte solicitate în această perioadă.
 
Pe termen mediu, magazinul online va continua să îşi concentreze eforturile pe dezvoltarea conceptului omnichannel, strategie ce implică utilizarea mai multor canale de vânzare şi comunicare, simultan.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările