Un business cu genţi care demontează stereotipul cititor-tocilar

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După ce a lucrat în PR, Rusanda Cojocaru a lansat, în urmă cu patru ani, o afacere pornind de la pasiunea pentru cărţi. A vrut să ilustreze printr-un produs ideea de cititoare-femeie de succes, demontând stereotipul cititor-tocilar. Aşa a apărut pe piaţă prima geantă Bookletta.

Rusanda are 29 de ani şi, fiind pasionată de lectură, a lansat înainte de acest business proiectul socio-cultural ”Citesc, deci sunt sexy!”, prin care îşi propunea să ilustreze un nou tip de cititoare: una extrovertită, ”cu viaţă socială, atrăgătoare şi interesată în egală măsură de cultură şi de moda”. Lansarea unui produs care să definească acest concept a venit ca un pas firesc, astfel încât în primăvara 2012, antreprenoarea lansa Bookletta cu o investiţie de câteva sute de euro. Dacă pregătirea unui prototip potrivit pentru lansarea a durat jumătate de an, a mai durat un an şi jumătate până a găsit atelierul şi materialele potrivite. 

Citeşte mai mult pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite