Articol publicitar

SprintMove Company în cifre: 130 de transporturi şi profit de 8.000 de euro. În fiecare lună

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Succesul în transportul de mobilă şi marfă, în Bucureşti, naţional şi internaţional, depinde foarte mult de principiile la care aderă respectiva companie şi de păstrarea acestora în timp. Într-o piaţă fragmentată atât de mult, SprintMove Company a sprintat şi a ajuns în topul firmelor care activează în domeniu.

Cum au reuşit cei de la SprintMove să ajungă la 8000 € lunar sau mai bine marjă de profit lunar? Cum au reuşit să păstreze clienţi fideli şi internaţionali de-a  lungul anilor? Să facem câţiva paşi pe drumul către succes în transporturi.

Bornele unui drum lung către succes

Povestea începe în 2007, un an numai bun pentru a porni o afacere în mutările de mobilă şi, implicit, în transportul de marfă. Piaţa imobiliară era efervescentă, achiziţiile de bunuri erau şi ele la un nivel înalt, aşadar erau multe lucruri de transportat dintr-un imobil în altul.

Încă din prima clipă, fondatorii au mizat pe calitate şi au aşezat tot business-ul în funcţie de acest criteriu. De calitate s-au legat toate, de la raportul calitate/preţ până la rapiditate, siguranţă, resurse şi consultanţă.

Povestea continuă în 2009 printr-un fenomen care consolidează compania: clienţii recomandă serviciile firmei altor clienţi sau apelează din nou la convenabilele servicii de transport mobilă Bucureşti.

Un an mai târziu, în 2010, contextul social a făcut ca SprintMove Company să aibă de lucru tot mai mult, deoarece mulţi români luau drumul străinătăţii sau doreau să se extindă cu produse şi servicii de tot felul către comunitatea europeană care primea românii cu braţele deschise.

Urmărind fluxul populaţiei, firmele cu capital românesc au fost interesate de noile pieţe de desfacere şi au avut nevoie de sprijin logistic. Fiindcă l-au găsit anterior în SprintMove Company sau fiindcă li s-a recomandat, au considerat potrivită o astfel de colaborare.   

În anul 2014, compania a fuzionat cu alta şi aşa a apărut, oficial, SprintMove Company, care se bucura deja de o experienţă vastă în mutările de mobilă, în relocările de firmă ş.a.m.d., astfel că nu a mai fost nevoie decât de proiecte de anvergură ca să se ajungă la prestigioasa companie care este astăzi.

130 de lucrări/lună pentru SprintMove Company

În prezent, firma de mutări SprintMove Company efectuează cel puţin 6 lucrări pe zi în Bucureşti sau oriunde în ţară, precum şi cel puţin 2 lucrări internaţionale pe săptămână. Uneori, o lucrare internaţională poate însemna transportul de mobilier de firmă sau de echipamente grele către firmele din România care au nevoie de ele sau de la ele către o terţă parte.

Imagine indisponibilă

Persoanele juridice care au nevoie să transporte marfă în ţară şi să se aprovizioneze cu materie primă din străinătate apelează, de asemenea, la SprintMove Company. Socotind aceste aspecte şi luând în considerare faptul că există o echipă distinctă în cadrul SprintMove Company pentru mutările internaţionale, putem spune că, luate laolaltă, 130 de lucrări pe lună înseamnă mult.

Marja de profit poate fi calculată tot lunar, în cazul SprintMove Company ajungându-se la şi, uneori, chiar depăşindu-se 8000 € net lunar. Aşadar, SprintMove Company este realmente profitabilă, cu multe lucrări ce generează o cifră de afaceri considerabilă şi poziţionată ca o companie respectabilă atât în Bucureşti, cât şi la nivel naţional şi nu numai.

Ce presupune, efectiv, o lucrare de transport

Acţiunea principală care defineşte domeniul este căratul efectiv de obiecte, cu o autoutilitară, de la punctul A la punctul B, însă înainte şi după aceasta, există şi alţi paşi, care merită menţionaţi.

SprintMove Company asigură de foarte mult timp toţi aceşti paşi, pentru îndeplinirea sarcinilor cu atât de multă grijă fiind recompensaţi cu clienţi, recomandări, clienţi fideli şi - din nou - recomandări. Sunt recompensaţi cu succes.

Pasul 1:

Vizita succintă a unui expert logistic, care analizează etajul şi configuraţia la care se află piesele de mobilier, electrocasnicele, obiectele de birou ş.a.m.d., câte astfel de obiecte trebuie mutate, precum şi cât de fragilă este marfa. Mai apoi, expertul logistic al SprintMove se informează de distanţa de parcurs, apoi şi de locul de destinaţie pentru marfă – la fel, la ce etaj se află şi ce configuraţie există.

Clădirile au lift? Mutarea se face pe timp de zi sau noaptea? Este nevoie de mai multe zile? Expertul logistic îşi pune întrebări şi îşi dă răspunsurile la toate aceste aspecte. Conform analizei, SprintMove Company întocmeşte o ofertă de preţ şi de durată, pe care o înaintează potenţialului client. Dacă cel din urmă acceptă - şi acceptă întotdeauna, părţile semnează contractul şi se trece la treabă.

Pasul 2:

Ambalarea, manipularea şi aşezarea mărfii în maşina de transport. Profesioniştii SprintMove au asupra lor folie stretch, folie bubble, carton ondulat, cutii şi tot ce mai este nevoie pentru ca mobila, produsele electrocasnice mari, obiectele mari decorative sau cuierele să fie ambalate în mod corespunzător, pentru a nu suferi îndoiri, zgârieturi, spargeri sau deteriorări de orice tip în niciun moment al manipulării şi transportului.

Produsele de birotică, papetărie, produsele personale, mai mici ca volum, sunt organizate în cutii pe care se inscripţionează într-un mod eficient absolut totul. În maşina de transport, cutiile sunt aşezate strategic, astfel încât să poată fi duse cu precizie către camerele de destinaţie. Fără aproximaţii – totul precis.

Angajaţii SprintMove Company sunt versaţi în manipularea mărfii prin casă, pe scara de bloc sau prin clădirea de birouri, atât la punctul de plecare, cât şi la destinaţie. Sunt luate toate măsurile necesare astfel încât bunurile de transportat să fie aduse şi aşezate în aceeaşi stare în care au fost preluate.

Pasul 3:

Transportul efectiv. Este acţiunea de facto a procesului de mutare a mobilei din orice cămin, de relocare a oricărei firme. Şoferii SprintMove Company sunt profesionişti, responsabili, conştienţi de faptul că ei fac lucrurile să se întâmple cu adevărat.

Pasul 4:

Manipularea mărfii de la maşina de transport până în încăperile în care fiecare piesă de mobilier, chit că este mobilier de casă sau mobilier de birou. Despachetarea este făcută cu grijă, astfel încât măsuţele de living, oglinzile de la şifonier şi altele să nu se spargă, colţurile birourilor să nu se sfarme şi aşa mai departe.

De aici reiese acea calitate înaltă, identificată prin rapiditatea mutării, prin protejarea completă a mărfii şi, nu în cele din urmă, prin organizarea impecabilă a atâtor şi atâtor lucruri. Clienţii sunt realmente încântaţi de SprintMove Company pentru modul în care activează.

Principiile bune, indicatoare respectate de SprintMove Company

Ce s-ar fi ales de SprintMove Company dacă nu ar fi fost o companie ghidată după valori şi principii şi dacă nu ar fi respectat transportul ca domeniu? Mai putea vorbi de o asemenea marjă de profit şi de atâtea lucrări zilnice dacă nu ţinea cont cu adevărat de nevoile şi particularităţile clienţilor săi? Răspunsul este simplu: nu.

Familiile care se mută într-un alt apartament în Bucureşti vor să fie ajutate să care toate cele, vor să nu fie nevoite să cumpere o altă canapea după mutare, fiindcă a fost deteriorată pe timpul transportului. Firmele care se mută într-o (altă) clădire de birouri caută să reducă la minimum perioada cu încurcături cauzate de relocare şi caută ajutor specializat în mutări mobilă Bucureşti.

Este greu pentru companii să îşi pună angajaţii care au muncă de birou şi vin la costum să se murdărească şi să transpire, să îşi asume responsabilităţi logistice sau să fie buni de plată dacă scapă masa de conferinţe pe scări. Este greu ca angajaţii să recupereze prin ore suplimentare petrecute la serviciu munca ce n-a putut fi efectuată pe perioada mutării.

Este greu pentru companiile bucureştene cu afaceri la nivel naţional să întreţină punctele de lucru sau celelalte sedii din ţară dacă nu se pot baza pe o firmă de transport care să facă acei mulţi kilometri să pară o distanţă atât de mică de parcă ai trece strada.

Este greu pentru anumite companii din industrie sau producţie să nu îşi poată asigura din străinătate cele necesare desfăşurării activităţii, pentru că s-ar rupe lanţul de procese şi poate şi câteva contracte.

Este greu în toate aceste situaţii cu firme de mutări mobilă, de relocări de firme, de transport naţional şi internaţional, care nu respectă clienţii sau care nu sunt suficient de bine pregătite şi organizate.

SprintMove Company, însă, se diferenţiază de acestea şi s-a diferenţiat începând cu 2007, anul înfiinţării (vezi micul istoric de mai sus). În primul rând a fost plăcerea de a ajuta, adăugat la simţul indubitabil al responsabilităţii. Împreună cu o strategie câştigătoare de business,

SprintMove Company a ajuns aici – în topul firmelor de profil din România.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite