Românilor le plac cumpărăturile de la IKEA. Ţara noastră, lider în vânzările online

Românilor le plac cumpărăturile de la IKEA. Ţara noastră, lider în vânzările online

IKEA România a crescut cu 15,2% în anul financiar precedent, devenind  lider de piaţă Ingka în cota de e-commerce, arată compania.

În anul financiar 2019 (1 septembrie 2018 – 31 august 2019), vânzările IKEA România au fost de peste 160 de milioane de euro (fără TVA) - ceea ce reprezintă o creştere de 15,2% în vânzările totale şi 35% în comerţul electronic, comparativ cu anul precedent.

Ponderea vânzărilor online în totalul cifrei de afaceri se ridică la aproape 25%, ceea ce plasează România pe poziţia de lider în Ingka Group, urmată de Croaţia (20,1%) şi Marea Britanie (18,2%).

„Suntem foarte mulţumiţi de performanţele noastre în România şi suntem mândri că a continuat să fie una dintre pieţele cu cea mai rapidă creştere. Am deschis Pallady, cel mai mare magazin IKEA din sud-estul Europei, precum şi patru centre de colectare în întreaga ţară, încheind anul fiscal cu un total de 1344 de angajaţi, ceea ce reprezintă o creştere de 20,4% în comparaţie cu cel precedent”, a spus Sara Del Fabbro, Country Retail Manager IKEA SEE.

Peste 3,6 milioane de persoane au vizitat magazinul Băneasa, aproape 22 de milioane de vizitatori au accesat site-ul www.IKEA.ro, în timp ce peste 202.360 de comenzi au fost plasate online. Dintre cele peste 20 de milioane de produse IKEA care au ajuns în casele românilor, 62% au fost obiecte de mobilier şi 38% accesorii. Familia de accesorii OFTAST şi familia de mobilier LACK au fost cele mai populare, scaunul INGOLF şi farfuria OFTAST fiind cele mai vândute din categoriile respective.

INGKA Group este lider mondial în retailul de mobilier şi decoraţiuni. INGKA Group deţine şi operează 423 de magazine în 52 de ţări (31 august 2018). Magazinul IKEA din Zona Comercială Băneasa a fost al 253-lea deschis în a 35-a ţară, pe 21 martie 2007. În martie 2010, IKEA România a devenit parte a grupului INGKA, în cadrul organizaţiei din sud-estul Europei, care acoperă şi Croaţia, Slovenia şi Serbia. În anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018), magazinul IKEA din România a fost vizitat de peste 3,2 milioane de oameni şi 18 milioane de vizitatori au accesat site-ul www.IKEA.ro. Pe 24 Iunie 2019, compania a deschis IKEA Pallady – cel mai mare magazin din Sud Estul Europei şi al 431-lea în lume.  

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: