Retailerul german Lidl inaugurează două noi magazine

0
Publicat:
Ultima actualizare:
LIDL România

Retailerul german Lidl a anunţat marţi că îşi continuă investiţiile în România prin inaugurarea a două noi magazine, unde a angajat deja personal.

”Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 13 august: unul în oraşul Gherla, judeţul Cluj, care dispune şi de staţie de încărcare pentru automobile electrice, iar celălalt în oraşul Marghita, judeţul Bihor. Pentru că sănătatea angajaţilor şi a clienţilor este prioritară pentru Lidl, şi în cele două unităţi se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în reţeaua din România. Lidl le recomandă clienţilor să respecte, în acelaşi timp, măsurile individuale de prevenţie în timpul cumpărăturilor”, a informat compania.

Fiecare dintre cele două unităţi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1.300 mp. De asemenea, unitatea Lidl din Marghita dispune de 80 de locuri de parcare, în timp ce magazinul Lidl din Gherla are peste 130 de locuri de parcare, dispunând totodată de staţie de încărcare pentru automobilele electrice.

Magazinul Lidl din oraşul Gherla înlocuieşte o unitate care a fost închisă la începutul acestui an, deoarece nu a mai corespuns standardelor companiei în ceea ce priveşte sustenabilitatea şi experienţa pentru clienţi.  

Magazinul Lidl din Marghita este prima unitate a retailerului din acest oraş, iar în urma inaugurării sale, vor fi create peste 25 de noi locuri de muncă.

”Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcţiilor şi în conformitate cu normele de protecţie a mediului, noile magazine Lidl din Gherla şi Marghita dispun de soluţii şi tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficienţă energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezenţă, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalaţiile de ventilaţie, ori staţia de încărcare pentru automobile electrice”, precizează compania.

De asemenea, şi în noile magazine din Gherla şi Marghita se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în reţeaua din România. Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecţie la casele de marcat, limitarea numărului de clienţi care pot intra în acelaşi timp în magazin, precum şi montarea de dozatoare cu soluţie dezinfectantă pentru clienţi şi dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate şi obiectelor expuse.

”În acelaşi timp, pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, Lidl face apel la solidaritatea clienţilor pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităţilor, cât şi măsurile individuale de prevenţie în timpul cumpărăturilor”, arată compania.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este prezent în 32 de ţări din întreaga lume şi în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine şi peste 160 de centre logistice în 29 de ţări la nivel mondial.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajaţi, dintre care peste 8.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 270 de magazine şi 5 centre logistice.  

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite