Retailerii îşi extind agresiv reţeaua de magazine înainte de Sărbători

Retailerii îşi extind agresiv reţeaua de magazine înainte de Sărbători

Mega Image este cel mai mare retailer modern din România, cu o reţea de 370 de magazine

Retailerii din România au anunţat în ultimele săptămâni noi deschideri de magazine, procesul de extindere a reţelei fiind mai agresiv înaintea Sărbătorilor de Iarnă. Astfel, numai în ultimele 10 zile au anunţat noi deschideri de unităţi Mega Image, Profi, Kaufland, Penny, Carrefour şi Billa.

Ştiri pe aceeaşi temă

Mega Image, parte a grupului belgian Delhaize Group, a deschis trei noi magazine în Bucureşti, ajungând la o reţea de 370 de supermarketuri, a anunţat vineri retailerul. Marţi a fost deschis Mega Image Giurgiului 2, pe strada Şoseaua Giurgiului sector 4, miercuri a fost deschis Mega Image George Vâlsan, în sectorul 6, iar vineri a fost deschis supermarketul Shop&Go situat pe Strada Murguţa din sector 6.
 
„Mega Image îşi extinde în mod constant reţeaua de magazine, ajungând la 370 de locaţii şi pătrunde astfel tot mai mult în proximitate“, se arată într-un comunicat al companiei.
 
Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România cu o reţea în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image (179), Shop&Go (189), AB COOL FOOD (1), Mega Drive (1).
 
De asemenea, reţeaua Profi, deţinută de fondul de investiţii Enterprise Investors, a deschis trei magazine noi, în Bacău, Tulcea şi Bucureşti, şi a ajuns astfel la o reţea de 272 de supermarketuri.
 
Reţeaua este prezentă în 128 de localităţi şi are peste 6.000 de angajaţi, Profi fiind al doilea mare retailer modern din România, după Mega Image.
 
Tot astăzi, Kaufland România a anunţat că a deschis un nou hipermarket la Slatina (judeţul Olt), al doilea din acest oraş şi al 102-lea la nivel naţional.
 
De la începutul anului, retailerul a mai deschis 12 hipermarketuri, dintre care patru în Bucureşti, unde a ajuns la 10 unităţi, două în Oradea şi câte unul în Arad, Bacău, Târgu Mureş, Târgovişte, Vatra Dornei şi Gherla.
 
Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depăşind Metro Cash&Carry, Auchan şi Carrefour. 
 
Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005 şi este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local reţeaua de discount Lidl.
 
Grupul Carrefour a deschis ieri un nou supermarket Market în Braşov, al patrulea din acest oraş şi al 86-lea la nivel naţional.
 
Carrefour mai deţine 27 hipermarketuri Carrefour, 46 magazine de proximitate Express, 7 magazine de proximitate Contact, 3 Supeco şi un magazin online.
Retailerul este parte a grupului francez Carrefour, care deţine peste 10.100 de magazine în 34 de ţări.
 
De asmenea, Rewe România a deschis miecuri două noi magazine Penny Market, unul în Hunedoara şi unul în Teiuş (judeţul Alba), şi a ajuns astfel la o reţea de 157 de unităţi la nivel naţional.
 
Rewe România, parte a grupului german omonim, mai operează în România opt magazine XXL Mega Discount.
 
Principalul concurent al retailerului pe segmentul pe care activează este Lidl.
În România, grupul german Rewe mai este prezent prin lanţul de supermarketuri Billa, care numără 85 de unităţi.
 
De altfel, reţeaua de supermarketuri Billa a deschis chiar marţi un magazin în cartierul Pipera, ajungând astfel la o reţea naţională de 85 de unităţi.
 
De la începutul anului, reţeaua Billa a deschis încă cinci magazine noi.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: