Prânzurile pentru corporatişti şi reţetele raw au crescut cifra de afaceri a unei firme de catering

Prânzurile pentru corporatişti şi reţetele raw au crescut cifra de afaceri a unei firme de catering

Denisa Grădeanu spune că meniurile pentru segmentul corporate sunt realizate cu ajutorul unui nutriţionist

Interesul pentru programele de well-being ale angajaţilor au reprezentat reţeta succesului pentru SanaGout, o companie specializată în catering. Compania a deservit în 2017 cu 20% mai multe programe corporate de livrare a prânzului pentru angajaţi, faţă de anul precedent. Accentul a fost pus pe meniurile sănătoase, personalizate, spun reprezentanţii companiei.


Sanagout, compania specializată în servicii de catering şi evenimente corporate, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 300.000, în creştere faţă de anul anterior. Motorul de dezvoltare a afacerii au fost programele corporate de livrare a prânzului către angajaţii din companiile aflate în Bucureşti, segment care, anul trecut, a reprezentat 50% din activitatea firmei.  

„Studiile arată că angajaţii care duc un stil de viaţă sănătos sunt cu 30% mai productivi decât ceilalţi, au mai multă energie şi o sănătate mai bună. Iar alimentaţia joacă un rol extrem de important în această ecuaţie. De aceea, nu folosim produse congelate, garantăm siguranţa alimentelor, din momentul achiziţiei şi până la livrare, gătim fără adaosuri, aditivi, concentrate sau premixuri şi folosim tehnica de gătire sous vide, prin care se păstrează valorile nutritive ale alimentelor”, a declarat Denisa Grădeanu, director SanaGout.

„Tot mai multe companii oferă mese de prânz angajaţilor pentru a atrage oameni mai competenţi, astfel încât masa de prânz este un beneficiu salarial tot mai căutat pentru generaţia millenials. Studiile arată că 50% dintre angajaţi sunt mai entuziasmaţi să accepte un job nou dacă în pachetul salarial au incluse micul dejun şi/sau masa de prânz oferită de angajator”, a continuat Denisa Grădeanu.

Toate programele corporate sunt concepute împreună cu un nutriţionist sau un antrenor de fitness, în funcţie de obiectivele pe care doreşte fiecare companie să le atingă.

Cel de-al doilea segment de business care a asigurat evoluţia de anul trecut a fost organizarea de evenimente corporate concept, axate, ca şi în cazul programelor de livrare a prânzului, pe meniuri care respectă principiile nutriţiei sănătoase. Meniul pe care specialiştii SanaGout îl pun la dispoziţia clienţilor cuprinde peste 2.000 de produse, din bucătăria tradiţională, internaţională, dar şi raw, vegane sau vegetariene.

„Până acum, am organizat peste 10.000 de evenimente, iar tendinţa ultimilor ani arată o cerere tot mai mare pentru produsele care întrunesc în primul rând criteriile calităţii şi abia apoi pe cele ale cantităţii. Iar acest trend se manifestă în toate domeniile de activitate, pentru că lucrăm pentru clienti din IT, farma sau agenţii de comunicare”, a adăugat Denisa Grădeanu.

Pentru 2018, planurile de dezvoltare includ creşterea numărului de companii care oferă mic dejun sau masa de prânz angajaţilor (lunch box-uri), dar şi încheierea de parteneriate pe zona de retail cu delicaterii şi brutării care să comercializeze biscuiţii Sanagout, creaţi după o reţetă patentată, cu ingrediente sănătoase şi după o metodă care să asigure menţinerea aportului nutriţional al produsului.

citeste totul despre: