Povestea PiatraOnline.ro: un business născut în criza care e pe val

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Românilor le place să îşi amenajeze casele şi sunt buni gospodari, iar acest lucru este ştiut şi moştenit din generaţie în generaţie. Dacă până în urmă cu câţiva ani cei care erau interesaţi să îşi amenajeze casele după anumite tipare întâlnite în reviste, în prezent acest lucru s-a schimbat odată cu dezvoltarea unui nou segment de piaţă care a crescut tot mai mult interesul clienţilor, al arhitecţilor şi al celor specializaţi în design interior.

Este vorba despre aplicarea pietrei naturale şi a travertinului, ca alternativă la clasicele soluţii din ceramică, aşa cum este cazul gresiei sau al faianţei. 

  

Mariana Brădescu şi Sergiu Brădescu, doi tineri în vârstă de 30 de ani, sunt poate cel mai bun exemplu de antreprenori care au pariat pe business-ul cu piatră naturală şi travertin, două soluţii care astăzi se dovedesc extrem de profitabile. 

  

În 2007, pe vremea când puneau bazele firmei RockStar Construct, Mariana şi Sergiu Brădescu aveau în jur de 24-25 de ani şi nicio clipă nu s-au gândit că acest pariu ar putea deveni de succes în aşa scurt timp. Compania care comercializează piatră naturală pe Internet, dar care deţine şi un showroom în apropiere de Bucureşti, a apărut pe piaţă într-un moment foarte dificil pentru construcţii, primul an de activitate dovedindu-se un succes, doar că umbrit într-o mare parte de venirea crizei pe piaţă. 

  

Citeşte continuarea pe wall-street.ro 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite