Poşta Română intermediază şi asigurări auto RCA, prin portalul postasig.ro

Poşta Română intermediază şi asigurări auto RCA, prin portalul postasig.ro

Poşta Română Broker de Asigurare (PRBA) intră, începând cu  luna ianuarie, şi pe piaţa de asigurări online, prin intermediul platformei postasig.ro. Brokerul Poştei Române pune, astfel, la dispoziţia clienţilor serviciul de comercializare a poliţelor RCA pe site-ul propriu, primul document de acest tip fiind deja încheiat.

Ştiri pe aceeaşi temă

Platforma de vânzare online este complet operativă şi constituie un vector important în strategia de dezvoltare a PRBA, anunţă Poşta Română, într-un comunicat.

Calculator de tarife

„Expansiunea segmentului de vânzări electronice, la nivel naţional, ne-a determinat să investim în dezvoltarea unei platforme competitive, destinate clienţilor pragmatici, dinamici şi cu acces la Internet.
Cei care vor să încheie rapid o poliţă RCA o pot face chiar de pe prima pagină a www.postasig.ro, unde au la dispoziţie un calculator care să-i ajute în alegerea asigurării potrivite pentru nevoile lor. Platforma oferă toate informaţiile cu privire la portofoliul PRBA şi este extrem de prietenoasă cu utilizatorul de Internet“, a declarat Viorel Motoroiu, CEO Poşta Română Broker de Asigurare.

Lansarea brokerului de asigurare al Poştei Române a avut loc la finele lunii octombrie 2014, la o lună după ce noua entitate a primit autorizaţia de funcţionare de la Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).

Potrivit directorului general al Poştei Române, Alexandru Petrescu, facilitatea pusă la dispoziţie de PRBA se aliniază strategiei operatorului naţional de servicii poştale de a intra cât mai rapid şi la costuri cât mai reduse pe piaţa tranzacţiilor online.

Poşta Română Broker de Asigurare este controlată integral de Poşta Română. PRBA intermediază asigurări generale, de la RCA la poliţe de sănătate. În acest moment, societatea oferă servicii de asigurare prin intermediul unor birouri dedicate în 220 de oficii poştale din toată ţara, dar şi în oficii partajate, la ghişeu.

Alături de 317 intermediari în asigurări, cei aproximativ 12.000 de agenţi şi factori poştali pot îndruma clienţii către produsele, serviciile şi punctele acreditate de vânzare ale PRBA.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările