Planurile Elefant.ro în 2015: ambiţii pentru o dublare a business-ului

Planurile Elefant.ro în 2015: ambiţii pentru o dublare a business-ului

Dan Vidraşcu, CEO elefant.ro FOTO Mediafax

Retailerul online Elefant.ro ţinteşte o dublare a vânzărilor în 2015, la circa 30 de milioane de euro, mai ales datorită introducerii de noi game de produse la vânzare, mişcare ce a adus deja primele rezultate pozitive pentru retailerul online.

Ştiri pe aceeaşi temă

Elefant.ro a reuşit să îşi dubleze deja vânzările în primul trimestru al acestui an, la 4,5 milioane de euro, evoluţie bazată mai ales pe introducerea de noi categorii de produse în portofoliu, dar şi pe un apetit tot mai crescut al românilor pentru cumpărături în mediul online.
 
În ciuda evoluţiei pozitive din prima parte a anului, Dan Vidraşcu,CEO al Elefant.ro, atrage atenţia asupra riscului la care magazinele online se expun atunci când decid să intre pe mai multe categorii de vânzare, fără o documentare şi o studiere a domeniilor.
 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările