Piaţa produselor pentru copii mici a atins peste 5 milioane de euro în primul trimestru

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Există un interes tot mai mare pentru piaţa accesoriilor ce ţin de siguranţa copiilor mici la plimbare şi în maşină, consideră reprezentanţi ai pieţei produselor pentru copii mici, estimând un interes crescut şipentru perioada următoare.

Prezent pe piaţa din România încă din 1992, Superfood Company a înregistrat în primul trimestru din 2018 vânzări în valoare de circa 5,1 milioane de euro (aproximativ 24 milioane lei), în creştere cu 11% faţă de aceeaşi perioadă din 2017. Compania estimează acelaşi procent de creştere şi în T2.

Printre gamele nou introduse în portofoliul companiei, se numără Dreambaby – o gamă completă ce vizează siguranţa copiilor acasă (baby-proofing). Începând de anul acesta, Superfood Company a lansat şi produse speciale menite să vină în completarea şi modernizarea portofoliului, printre care: tensiometrul Medel cu funcţie EKG şi diverse gadgeturi Alecto pentru siguranţa şi sănătatea copilaşilor cu aplicaţii pe smartphone. 

“Există un interes tot mai mare pentru piaţa accesoriilor ce ţin de siguranţa copiilor mici la plimbare şi în maşină. Părinţii ştiu deja cum să aleagă un scaun auto bun şi încep acum să acorde o atenţie sporită alegerii căruciorului pe care îl vor folosi o perioadă îndelungată. În acest sens, am completat portofoliul nostru cu brandul italienesc Cam, pentru a putea furniza soluţii atât pentru scaune auto omologate şi care respectă standardele în vigoare, cât şi căruciore moderne pentru toate necesităţile. Mă bucură să văd că oamenii sunt din ce în ce mai preocupaţi de un raport corect preţ-calitate şi investim constant în completarea portofoliului nostru cu produse care să urmărească acest criteriu”, a concluzionat Daniel Dărăban.

Superfood Company este o companie germano-română şi se numără printre jucătorii importanţi de pe piaţa locală de import şi distribuţie de produse pentru copii din categoria de vârstă 0 – 3 ani. Compania activează pe piaţa românească din 1992 şi a fost fondată de omul de afaceri german, Johan Georg Hibler. 

Superfood Company deţine şase sucursale situate în: Brăila, Braşov, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi şi Timişoara. Produsele importate sunt distribuite pe diverse canale: marile lanţuri de farmacii, farmaciile independente, spitale, cele mai importate lanţuri de hypermarketuri şi supermaketuri din ţară, canalele de comerţ tradiţional. Superfood Company are în portofoliu şi produse pe care le distribuie în parteneriat cu nume importante ca: Beiersdorf, Bella, S&C Johnson, Colgate, GlaxoSmithKline etc. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite