Orange anunţă rezultate financiare bune pentru primul trimestru al anului. Traficul de date, în creştere cu 50%

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Grupul Orange anunţă, marţi,rezultatele financiare pentru primul semestru al anului 2014, valabile la 30 iunie, într-un comunicat de presă, remis „Adevărul”.

În prima jumătate a acestui an, Orange România a înregistrat venituri totale de 448,3 milioane de euro, dintre care 218,8 milioane de euro au fost obţinute în al doilea trimestru. În primul semestru  veniturile au înregistrat o creştere de 4,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2013, dacă este exclus impactul reducerii tarifelor de interconectare.

Datorită investiţiei masive pentru a oferi clienţilor o reţea performantă, de încredere, precum şi cea mai extinsă acoperire 4G, Orange continuă să atragă clienţi noi pe toate segmentele. Astfel, la 30 iunie 2014, compania avea 10.384.000 de clienţi, cu aproximativ 184.000 mai mulţi decât la finalul lunii iunie 2013.

În trimestrul al doilea, traficul de date mobile în reţea a crescut cu peste 50% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii numărului de tablete - de 3 ori mai multe decât în aceeaşi perioadă a anului trecut - şi a numărului de smartphone-uri, unul din două telefoane vândute în primele şase luni fiind smartphone.  De asemenea, a crescut de 4 ori numărul de  smartphone-uri compatibile 4G vândute în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu perioada similară a  anului trecut. Portofoliul bogat de smartphone-uri la preţuri accesibile şi acoperirea reţelei Orange 4G sunt motivele principale pentru care clienţii Orange au optat în număr tot mai mare pentru smartphone-uri 4G. În prezent, Orange România oferă reţeaua 4G numărul 1 în România, cu cel mai mare portofoliu de terminale 4G – 33 de modele, cu cea mai extinsă acoperire din România în acest moment, la 76% din populaţia urbană  şi cele mai mari viteze pe care această tehnologie le permite, de până la 300 Mbps.

La un an de la lansare, serviciul Orange TV, cu  peste 110 de canale, dintre care 48 în format HD, îşi continuă evoluţia pozitivă. Astfel, numărul mediu de utilizatori care au vizionat canale TV şi filme pe Orange TV Go a crescut cu 25% în al doilea trimestru al anului în curs faţă de primul trimestru. Calitatea şi claritatea imaginii HD, încrederea în serviciile Orange, diversitatea canalelor şi mobilitatea sunt principalele argumente care stau la baza alegerii acestui serviciu.

În afară de mobilitate, acces rapid la informaţii şi divertisment, conectivitatea oferită de internetul mobil şi aplicaţii a fost un alt beneficiu apreciat de către clienţi. De asemenea, s-a observat un interes foarte mare pentru colecţia lansată anul acesta de accesorii de tip wearables, precum ceasuri inteligente sau dispozitive care monitorizează activitatea fizică, astfel că produsele de acest tip vândute în al doilea trimestru au înregistrat o creştere de peste 100% faţă de primul trimestru al anului în curs.

„Suntem multumiţi de rezultatele obţinute de Orange Romania în primele şase luni ale anului în pofida impactului scăderii tarifelor de interconectare asupra pieţei. În acord cu strategia noastră, în acest trimestru am introdus noi beneficii pentru clienţi: un nou program de loialitate PrePay Bonus, am extins acoperirea 4G  şi avem cel mai bogat portofoliu de smartphone-uri 4G. În perioada următoare vom continua investiţiile susţinute în dezvoltarea reţelei 4G, în extinderea gamei de aplicaţii şi conţinut TV, precum şi în serviciile de asistenţă specializată.”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite