Noul an şcolar ca strategie de marketing: Cum te fac hipermarketurile să scoţi mai uşor bani din buzunar

0
Publicat:
Ultima actualizare:

De la intrarea pe piaţa românească, marile reţele de retail au reuşit să schimbe comportamentul de cumpărător al românului şi să îl atragă spre comerţul modern prin diferite tactici de marketing. Noul an şcolar îi pune încă o dată în temă, scrie Adevărul Financiar.

Dacă e să răsfoieşti cataloagele de promovare ale marilor lanţuri de magazine în apropierea unor evenimente gen Anul Nou, Paştele sau începerea anului şcolar, conţinutul revistelor în care sunt prezentate produsele la promoţie e în mare parte acelaşi, potrivit sursei citate.

Diferă mai degrabă doar prima pagină, unde fiecare magazin promovează produsele pe care le consideră mai apropiate de profilul cumpărătorilor săi. În fapt, mecanismul din spatele lor e unul şi acelaşi: promovarea produselor în contextul evenimentului care se apropie.

„În ultima perioadă, magazinele încearcă să vină cu o gamă cât mai largă de produse pe care le grupează în promoţii legate de un anume eveniment”, spune pentru Adevărul Financiar Sorin Mierlea, preşedinte al Asociaţiei pentru Protecţia Consumatorului.

Citiţi mai departe pe www.adevarulfinanciar.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite