Muntele, noua imagine a unuia dintre cei mai mari producători de bere din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

Începând cu acest an, unul dintre cei mai mari producători de bere din România are o nouă imagine, mai modernă şi adaptată trendurilor curente de design.

Noua imagine Bergenbier glorifică simbolul muntelui, cel care a inspirat gustul răcoritor al berii. Pentru că muntele, ca şi momentul în care bei un Bergenbier, aduce răcorirea atât la nivel fizic, cât şi emoţional, reconectându-te astfel mai uşor cu bucuria din fiecare zi. Prin noua identitate vizuală, Bergenbier dezvăluie o nouă perspectivă asupra vieţii, într-un mod autentic, prietenos. 

“2021 este anul în care spunem o poveste simplă, al cărei succes se bazează pe două elemente: emoţie şi consecvenţă. Noul Bergenbier înseamnă aceeaşi bere de calitate, alături de noi oportunităţi. Avem o imagine nouă, iar singurul lucru care a rămas la fel este calitatea berii Bergenbier, reconfirmată cu experţii şi consumatorii.”, a declarat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier SA.

În dezvoltarea noii imagini s-a pornit de la înţelegerea dorinţelor şi nevoilor consumatorilor, printr-o sondare atentă a opiniei iubitorilor de bere, cu sprijinul partenerilor specializaţi în cercetarea pieţei. Cel ce se bucură de o bere Bergenbier e un om cu multe răspunderi, ce jonglează cu roluri multiple, încercând să facă faţă tuturor responsabilităţilor. 

Noua identitate vizuală a fost dezvoltată în România de echipa Bergenbier împreună cu una dintre cele mai cunoscute agenţii britanice de branding, cu reputaţie recunoscută în domeniu, Taxi Studio. Campania de comunicare locală a fost rezultatul colaborării cu agenţiile Cohn & Jansen şi The Public Advisors.

Pe lângă un spot TV, care rulează deja pe principalele staţii şi o campanie online originală, noua imagine Bergenbier va fi lansată oficial de Viorel Dragu (Vio), stand-up comedian, o personalitate autentică, înconjurată mereu deopotrivă de mulţi prieteni şi familie. 

Berea Bergenbier s-a născut în România, în anul 1995 şi deţine unul dintre cele mai longevive şi mai populare sloganuri din istoria publicităţii din România “PRIETENII STIU DE CE!”. Cu o notorietate de peste 95% în rândul consumatorilor, Bergenbier este recunoscută pentru susţinerea pe care a oferit-o de-a lungul timpului iubitorilor fotbalului si pentru acţiunile de respnsabilitate socială din ultimii trei ani, ca parte din platforma de CSR “Răcorim România”, prin care au fost plantaţi peste 150.000 de copaci în zone reprezentative din România.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite