MOL România: Piaţa carburanţilor a crescut anul trecut

MOL România: Piaţa carburanţilor a crescut anul trecut

Consumul de carburant a crescut anul trecut, pe fondul scăderii preţului la petrol

Scăderea preţurilor la carburanţi, dar şi creşterea cererii interne au contribuit la revenirea cu un avans de 2% a vânzărilor în benzinăriile din România arată directorul general MOL România, Kinga Daradics.

Ştiri pe aceeaşi temă

Potrivit datelor furnizate de MOL, citate de News.ro, în cele zece pieţe din regiune pe care grupul este prezent, cererea de carburanţi a crescut anul trecut cu 5%, în medie. Datele includ atât vânzările de retail, cât şi cele de carburanţi către flote.

Şi asta în condiţiile în care preţul petrolului a scăzut în a doua parte a anului trecut aproape la jumătate, de la circa 60 de euro pe baril în iulie, la aproape 35 de dolari pe baril în decembrie.

”MOL România speră ca tendinţa de revenire să continue şi în acest an, având în vedere ritmul de creştere economică, creşterea vânzărilor de vehicule noi atât pe segmentul turisme cât şi pe cel de vehicule comerciale, cât şi creşterea economică pe ansamblu“, a spus Daradics, pentru News.ro.

Vânzările MOL de carburanţi, GPL şi lubrifianţi din România au crescut anul trecut cu 17%, faţă de 2014, şi asta pe fondul extinderii reţelei de benzinării cu încă 42 de unităţi. Astfel MOL a ajuns să deţină peste 200 de benzinării pe plan local, după achiziţia Agip.

”Pe lângă achiziţia reţelei concurente, compania a deschis anul trecut şapte noi benzinării, dintre care şase sunt situate pe noile segmente de autostradă. Pentru acest an sunt prevăzute 11 noi deschideri”, a precizat Daradics, pentru News.ro.

MOL se poziţiona la finele lui 2014 pe locul şapte pe piaţa carburanţilor şi vizează să ajungă al treilea jucător în acest sector, după OMV şi Rompetrol.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările