Mega Image schimbă programul începând de luni. Când pot face vârstnicii cumpărăturile

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Mega Image
Foto Mega Image

Mega Image schimbă programul începând de luni, inclusiv pentru magazinele non-stop şi Shop&Go, anunţând şi orele între care vârstnicii sau personanele cu dizabilităţi pot face cumpărăturile.

În contextul extinderii COVID-19, Mega Image anunţă măsuri suplimentare de prevenţie şi siguranţă atât pentru clienţi, cât şi pentru echipele din magazine şi din centrele logistice. 

„În această perioadă dificilă prin care trecem, noi, ca retailer, avem un rol crucial şi o mare responsabilitate prin urmare, ne-am mobilizat şi depunem toate eforturile pentru a rămâne în continuare un loc sigur pentru cumpărături, atât în magazine, cât şi în mediul online. În continuare, siguranţa e cea mai importantă şi acţionăm conform unui plan de măsuri pe care le-am pus deja în aplicare. Pentru a reuşi să trecem cu bine de această perioadă, e nevoie ca împreună cu clienţii, partenerii şi întreaga comunitate să depunem un efort comun şi să dăm dovadă de implicare şi înţelegere. E important să respectăm regulile de siguranţă şi recomandările din partea autorităţilor, să consumăm responsabil şi echilibrat”, afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image. 

Alături de măsurile de prevenţie implementate deja în magazine, în centrele logistice şi la sediul central, Mega Image a implementat recent măsuri suplimentare, astfel:

Modificarea programului magazinelor: toate magazinele Mega Image, inclusiv cele non-stop şi Shop&Go, vor avea program limitat în această perioadă si vor functiona în intervalul orar 08:00 – 22:00 pentru optimizarea activitatilor de igienizare, dezinefecţie şi aprovizionare. 

Program dedicat persoanelor în vârstă şi celor cu dizabilităţi: pentru a susţine şi mai mult comunitatea, prin protejarea persoanelor în vârstă şi celor cu dizabilităţi, magazinele Mega Image şi Shop&Go vor fi deschise special pentru acestea în intervalul orar 07.00 – 08.00. Astfel, începând cu 23 martie, în acest interval, va fi permis accesul în magazin doar pentru persoanele cu vârsta de peste 65 de ani şi cele cu dizabilităţi.

Modificări la raioanele de autorservire: pentru a evita cât mai mult contactul cu alimentele vrac, 

măslinele se vând doar în caserole preambalate şi precântărite, fiecare produs de panificaţie sau patiserie este preambalat individual în pungă de hârtie, iar vitrinele cu autoservire (fruit bar, salad bar cele, cele cu mâncare gata pregătită) sunt temporar închise.

Limitarea accesului în magazine, în perioadele în care sunt aglomerate, la un număr redus de persoane. 

Panouri transparente montate în toate magazinele la casele de marcat, care vor fi un scut de protecţie împotriva COVID-19 între clienţi şi casieri. 

Marcaje pe podea, în zona caselor de marcat pentru indicarea distanţei de cel puţin 1 metru între clienţi. 

Cumpărături mai sigure în online: pentru a evita contactul prelungit la predarea produselor, livrările din supermarketul online propriu sunt limitate la plata online cu cardul. Plata ramburs, cu cash, a fost eliminată temporar în această perioadă. 

Livrare comenzi online fără contact direct cu curierul pentru cazurile de autoizolare la domiciliu: pentru situtaţiile în care clienţii sunt în autoziolare la domiciliu, curierul trebuie anunţat anterior şi va lăsa coletele la uşă, evitând astfel contactul direct. Alte măsuri de prevenţie privind cumpărăturile online sunt detaliate aici. 

Alte măsuri care au fost deja implementate, alături de recomandări, de informare şi educare pentru clienţi la cumpărături sunt:

Igienizarea şi dezinfectarea spaţiilor şi suprafeţelor comune din magazine, la fiecare oră

Geluri dezinfectante disponibile la intrarea în magazine, la care au acces atât echipele din magazine, cât şi clienţii

Mănuşi de protecţie pentru toţi angajaţii

Recomandare pentru menţinerea distanţei la casele de marcat, de cel puţin un metru între persoane

Distribuire  masti de protecţie pentru angajaţii din magazine 

Recomandare pentru plata cu cardul sau cu telefonul

Recomandarea unui comportament responsabil prin cumpărarea doar a cantităţii necesare de produse

Evitarea cumpărăturilor în orele de vârf şi staţionarea pe termen lung în magazine

Recomandare cumpărături doar de către un singur membru al familiei sau apropiat

Mega Image are o reţea ce cuprinde în prezent 780 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timişoara, Bacău, Focşani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Româneşti. 

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite