Meciurile de la Cupa Mondială aduc teraselor cu până la 20% mai mulţi clienţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cei mai mulţi clienţi au venit în baruri pentru meciurile Germaniei, simpatizată de public, dar şi pentru cele ale Braziliei, caz în care cei mai mulţi îşi doreau ca această echipă să piardă FOTO Adevărul
Cei mai mulţi clienţi au venit în baruri pentru meciurile Germaniei, simpatizată de public, dar şi pentru cele ale Braziliei, caz în care cei mai mulţi îşi doreau ca această echipă să piardă FOTO Adevărul

Meciurile de la Cupa Mondială din Brazilia au atras cu peste 15%-20% mai mulţi clienţi pe terase, iar cele mai urmărite confruntări au fost cele ale Germaniei şi Braziliei, prima fiind apreciată pentru jocul ei, iar cea de-a doua antipatizată din cauza prestaţiilor slabe.

„Meciurile au crescut cu peste 15% numărul de clienţi din baruri. Ar fi fost cu mult mai mulţi dacă ar fi jucat România“, a declarat Mugur Mihăescu, proprietarul PUB-ului St. Patrick din Centrul Istoric, potrivit Mediafax.

El a afirmat că cei mai mulţi clienţi au venit în baruri pentru meciurile Germaniei, simpatizată de public, dar şi pentru cele ale Braziliei, caz în care cei mai mulţi îşi doreau ca această echipă să piardă.

„Numărul clienţilor a depins foarte mult de meciuri: la Brazilia-Columbia şi Germania-Franţa a fost plin, iar la Belgia-Argentina au venit mai puţini. Cei care veneau la meciurile Braziliei voiau s-o vadă eliminată“, a mai spus Mihăescu.

Restaurantul Kalimera Food & Travel din Centrul vechi a instalat la debutul Campionatului Mondial un proiector pe terasă, pentru ca meciurile să poată fi urmărite de clienţi.

„Am avut o creştere cu 20% a numărului de clienţi, datorită celor care au venit special pentru meciuri. Toată lumea a fost contra Braziliei, şi în meciul cu Mexic, şi în cel cu Chile, şi în cel cu Germania. Cei mai mulţi clienţi au preferat Germania, dintre toate echipele, apoi Olanda şi Argentina“, a spus Cristian Pandele, directorul Kalimera Food & Travel, potrivit Mediafax.

El crede că cel mai mare succes la public l-ar fi avut o finală Germania-Olanda.

Şi orele la care s-au difuzat meciurile i-au ajutat pe proprietarii de terase.

„A fost mai bine că unele meciuri s-au jucat de la ora 23:00. În alte zile, în timpul săptămânii ne gândeam să închidem pe la miezul nopţii, dar la meciuri am avut clienţi până după ora 2:00. Cel mai mult s-a consumat bere. Succesul cel mai mare l-a avut meciul Brazilia-Germania. Înainte de meci m-a sunat unul dintre proprietarii restaurantului, care voia o masă la terasă, însă nu am putut să-i dau, pentru că erau rezervate absolut toate cele 80 de locuri“, a adăugat Pandele.

Remus Nica, proprietarul barurilor Vintage, Finish şi Coco-Bongo din Centrul Vechi, spune, la rândul lui, că meciurile au adus clienţi în plus.

„Germania şi Olanda au fost preferatele publicului şi au atras cei mai mulţi clienţi. Dacă ar fi jucat România, creşterea ar fi fost mult mai mare“, a spus Nica.

Cupa Mondială din Brazilia a început în urmă cu o lună şi se încheie duminică, cu finala dintre Germania şi Argentina.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite