Managerul online Metro: prezenţa pe două canale de vânzare a dus la o creştere de 25% a valorii comenzilor

Managerul online Metro: prezenţa pe două canale de vânzare a dus la o creştere de 25% a valorii comenzilor

Cosmin Costea FOTO wall-street.ro

Intrarea Metro pe zona de livrari online a dus nu doar la un numar mai ridicat de clienti cat si la cresterea valorii medii de achizitie. Este un pas ce este urmat de jucatori majori de pe piata locala insa, pentru a reusi completarea corecta a celor doua canale, este nevoie de ceva mai mult decat o platforma frumos colorata si buna vointa.

Ştiri pe aceeaşi temă

Care este strategia Metro, cum priveste evolutia pietei si ce provocari a intampinat compania, citeste intr-un interviu exclusiv cu Cosmin Costea, eCommerce mananger Metro.

Metro a lansat magazinul online in varianta private beta la jumatate anului 2011, fiind primul lant major traditional care a intrat pe aceasta zona. Compania livreaza business to business, fiind cel mai mare jucator de pe piata pe acest segment. Compania vinde, in prezent, exclusiv produse de birouri (office supplies) pe canalul online.

Wall-Street.ro: Cum arata portretul robot al clientilor magazinului online al Metro?

Cosmin Costea: Targetam in special firmele cu 1-60 de angajati, specializate pe oferirea de servicii.
Noi avem frecventa de cumparare, spre deosebire de modelul business to consumer. Clientii nostri nu vin si pleaca – cumpara un televizor, un fruct, si apoi pleaca, ci au nevoie constant de produse pentru birouri. Multi dintre ei cumpara mai des de o data pe luna si cumpara in cantitati mai mari decat media unei comenzi online din Romania.

Citeşte continuarea interviului pe wall-street.ro

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: