L'Oreal, cea mai mare companie de frumuseţe din lume

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Brandul L'Oreal este promovat de celebrităţi din toată lumea
Brandul L'Oreal este promovat de celebrităţi din toată lumea

L'Oreal este liderul industriei de frumuseţe cu un profit de 28.33 milioane de dolari din vânzările companiei pe 2011. Cifrele arată că în ciuda crizei mondiale industria frumuseţii a crescut anul trecut, potrivit „Huffington Post”, datorită creşterilor din sectorul produselor profesioniste de make-up.

Potrivit unui sondaj realizat de The NPD Group Inc, 74 de milioane de produse de machiaj au fost vândute în primele şase luni ale acestui an.

Compania L'Oreal pare hotărâtă să-şi asume aceeaşi titulatură şi pentru acest an cu vânzări de aproape 14 miliarde de dolari, din ianurie până în iunie. Parte a succesului companiei sunt brandurile achiziţionate de-a lungul timpului, precum Shu Uemura, Kérastase, Garnier, Maybelline, Lancome, Essie şi multe altele.

Nu este singura companie profitabilă. Potrivit aceluiaşi sondaj, firmele din top 100 al companiilor de frumuseţe au vândut în valoare de 195.36 de miliarde de dolari anul trecut, datorită tuturor femeilor din lume care s-au aprovizionat cu farduri, rujuri şi ojă. În special, ojă. Deşi este cel mai mic segment din industria frumuseţii, a avut parte de cea mai mare creştere anul trecut, deloc surprinzător totuşi, având în vedere popularizarea fenomenului de nail art. Şi sectorul dedicat buzelor a crescut anul trecut cu opt procente, cu peste 305 milioane de dolari mai mult.

După L'Oreal, compania Procter & Gamble domină piaţa de frumuseţe cu vânzări de 20.7 miliarde de dolari, urmată de Unilever, care deţine marca Dove printre altele, cu 18.58 miliarde de dolari. În top 10 se mai numără companiile Estee Lauder, Shiseido, Avon, Kao Corp. (Jergens şi Curel), Beiersdorf (Nivea şi La Prarie), Johnson & Johnson (Neutrogena) şi Chanel. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite