Lanţul grecesc Gregory’s reintră pe piaţa din România, la numai nouă luni după ce şi-a lichidat oficial toate centrele

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Lanţul grecesc de tip coffee & Greek deli Gregory’s anunţă că reintră pe piaţa din România odată cu deschiderea unei unităţi în zona de nord a Bucureştiului. Anunţul vine la numai nouă luni după ce compania şi-a lichidat oficial toate centrele de pe piaţa românească.

Unitatea din nordul Capitalei este operaţională de la începutul lunii iulie. „Deschiderea Gregory’s sub conceptul de coffee & Greek deli, din zona complexului rezidenţial şi de birouri UpGround din Bucureşti, face parte din strategia grupului grec de expansiune a operaţiunilor în Europa de Est. Unitatea este operată de companie, urmând ca până la sfârşitul acestui an Gregory’s să inaugureze alte 3 unităţi proprii pe plan local”, anunţă compania.

„În ultimii ani, Gregory’s a înregistrat o creştere susţinută, devenind unul dintre dintre cele mai mari lanţuri europene din domeniul coffee & food snack. Prezenţa afacerii în alte ţări este o prioritate pentru noi şi credem că România oferă cadrul ideal pentru dezvoltarea grupului în Balcani şi Europa de Est. În acest context, deschiderea unităţii din Bucureşti reprezintă un prim pas în implementarea strategiei de extindere pentru următorii ani”, a declarat Vlassis Georgatos, CEO Gregory’s SA.

În următorii ani, Gregory’s ţinteşte dezvoltarea prezenţei pe piaţa locală prin deschideri de noi unităţi în toată ţara şi plănuieşte 80 de unităţi coffee & Greek deli în următorii 5 ani.

Folosind modelul propriu de franciză, grupul vizează expansiunea reţelei în România prin intrarea în sistem a unor francizaţi din toată ţara. În acest context, compania are în plan deschiderea a 80 de unităţi în România în următorii 5 ani,” a declarat George Makridis, CEO Green Break SRL, compania care deţine brandul Gregory’s în România.

Grecii de la Gregory’s au intrat în România în 2000, când au înfiinţat o subsidiară, o unitate de producţie şi o reţea de restaurante pe care au extins-o până la zece unităţi, cu afaceri anuale de 3 - 3,5 milioane euro. Însă criza financiară din 2008-2009, cumulată cu scăderea salariilor şi creşterea TVA, au afectat puternic business-ul Gregory’s, care a început să închidă unităţile neperformante. Acum nouă luni, grecii au cerut Registrului Comerţului să înregistreze dizolvarea, lichidarea şi radierea companiei de pe piaţa românească, angajând şi un lichidator. De pe site-ul companiei greceşti a dispărut atunci şi România dintre ţările în care firma spunea că deţine restaurante.

Înfiinţat în 1972, brandul Gregory’s este în prezent al 9-lea cel mai mare lanţ din domeniul coffee & food snack din Europa. Reţeaua numără peste 330 de unităţi în Grecia, Cipru, Germania şi Bahamas şi aproape 2.500 de angajaţi.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite