Iulian Stanciu, eMag: „În comerţ, nu te duce unde este reflectorul, caută zonele ascunse“

Iulian Stanciu, eMag: „În comerţ, nu te duce unde este reflectorul, caută zonele ascunse“

Iulian Stanciu, CEO eMag  / Foto Wall-Street.ro

Atunci când vine vorba de Black Friday sau de sărbători majore de reduceri, deşi aparent totul pare că merge bine, tot timpul pot fi îmbunătăţite lucruri – „de exemplu, pregătirea dinaintea evenimentului şi cea dinaintea startului, acele câteva minute“, spune Iulian Stanciu, CEO la eMag, cel mai mare jucător din eCommerce-ul local.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Initial planificasem să începem Black Friday 2015 undeva în jurul orei 7, însă unele interconectări între zona de comercial, marketing şi tehnic nu au funcţionat foarte bine, a trebuit să verificăm în ultimele clipe şi, abia când am fost siguri, am dat drumul”, spune acesta, prezent la emisiunea WALL-STREET 360. 
  
eMag a avut de altfel, de-a lungul anilor, o strategie diferită de a majorităţii concurenţilor din piaţă; spre deosebire de aceştia, eMag nu a anunţat cu precizie când anume va da startul Black Friday, spunând doar că promoţiile vor începe „dimineaţa“. Un termen destul de vag, care însă permite companiei să se replieze, să facă aceste „ultime verificari“, înainte de a da drumul campaniei.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările