IKEA Pallady. Retailerul de mobilă turează motoarele şi se pregăteşte de începerea lucrărilor pentru al doilea magazin din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:
IKEA Pallady va fi al doilea magazin deţinut de grupul suedez în România
IKEA Pallady va fi al doilea magazin deţinut de grupul suedez în România

IKEA Pallady, al doilea magazin al grupului suedez de mobilier şi decoraţiuni interne, începe să capete contur. Compania a obţinut certificatul de urbanism şi turează motoarele pentru a obţine toate documentele necesare, astfel încât să poată demara lucrările de construcţie.

IKEA Pallady. Construcţia durează 12-18 luni

„Am obţinut certificatul de urbanism, mai mult de atât nu pot spune, urmează planul urbanistic zonal şi certificarea de construcţie. Sigur magazinul va avea aceeaşi categorie de produse ca şi aici (unitatea din Băneasa - n.r.)“, a afirmat, miercuri, Cornel Oprişan, retail managerul companiei. într-o conferinţă de presă, după ce a fost întrebat în ce stadiu se află IKEA cu privire la al doilea magazin.

Oficialul nu a dat alte detalii despre când va începe construcţia sau când va fi deschis magazinul.

Reprezentanţii IKEA spun însă că perioada pentru construcţie, de la momentul când sunt gata toate actele, poate dura între 12 şi 18 luni.

IKEA Pallady. Aglomerare de retaileri la ieşirea pe autostradă

Retailerul suedez de mobilă şi decoraţiuni a anunţat în luna iunie achiziţia unui teren de circa 13,7 hectare, în sectorul 3, pe bulevardul Theodor Pallady nr 57, pe care va construi cel de-al doilea magazin din România, primul fiind deschis în 2007 în Băneasa, însă până în 2010 a funcţionat ca franciză.

Pe bulevardul Pallady mai sunt prezenţi retaileri precum Dedeman, Auchan, Metro, Decathlon sau Jumbo.

Aici este ieşirea din Bucureşti către Autostrada A2, care face legătura cu litoralul românesc, via Feteşti şi Constanţa.

Ce vânzări a avut magazinul din Băneasa

Magazinul din Băneasa, aflat în partea de nord a Capitalei, la ieşirea spre DN1 pe traseul Bucureşti-Ploieşti, a avut vânzări de 468,4 milioane lei în anul de catalog 2014, cuprins între septembrie 2013 şi august 2014, în creştere cu 6,45% faţă de anul anterior. Magazinul a fost vizitat de 3,23 milioane clienţi, aceştia achiziţionând 13,2 milioane de produse.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite