Hornbach România deschide al şaptelea magazin: online

Hornbach România deschide al şaptelea magazin: online

Clienţii Hornbach vor avea acces  online la acelaşi număr de produse ca şi în magazin

Reprezentanţii Hornbach au anunţat că vor deschide un magazin online în România în prima jumătate a anului viitor, integrând astfel şi divizia locală în planurile de extindere în zona de e-commerce.

Ştiri pe aceeaşi temă

Directorul Hornbach România, Mugurel Horia Rusu, a anunţat azi că magazinul îşi va deschide o divizie online, devenind astfel accesibil şi clienţilor din zone ale ţării unde nu concernul nu intenţionează să deschidă un magazin fizic. 

Aflat în România pentru aniversarea a 10 ani pe piaţa locală, directorul general al concernului, Albrecht Hornbach a precizat că în 2014 cota comerţului online din cifra totală de afaceri a fost de 5% în Germania, estimând ca până în 2030 să ajungă la 30%. Potrivit acestuia, deschiderea diviziei online a magazinului a impulsionat la acel moment cifra de afaceri staţionară din magazine, iar acelaşi lucru este preconizat să se întâmple şi odată cu deschiderea webshopului românesc. "Nu putem face speculaţii vizavi de o creştere clară a cifrei de afaceri, însă se va simţi şi în magazinele fizice deschiderea webshopului", a declarat acesta. 

Albrecht Hornbach a mai adăugat că doar în anul 2016 s-au făcut investiţii de 50 de milioane de euro la nivel global doar pentru dezvoltarea segmentului online. 

În ceea ce priveşte livrarea comenzilor din magazin, acesta a precizat că se au în vedere trei direcţii: livrarea direct de la furnizor către client, livrarea din magazinele proprii către client, livrarea prin intermediul unui partener logistic, dar asupra căruia nu s-a luat nicio decizie. "Nu vom avea un simplu magazin online. Este o provocare şi pentru noi. Ne dorim ca fiecare client să poată rezerva de exemplu un produs la prânz, în pauza de masă şi după serviciu să poată merge să îl ridice din magazin", a declarat Mugurel-Horia Rusu.

În acelaşi timp, directorul general al Hornbach România a precizat că se are în vedere şi extinderea fizică a reţelei de magazine. Printre oraşele vizate se numără Cluj-Napoca, Constanţa şi Iaşi. Potrivit lui Rusu, factorii care fac ca dezvoltarea să se facă într-un ritm mai lent sunt legaţi de existenţa unor terenuri cu o suprafaţă suficient de mare (magazinele Hornbach au în medie o suprafaţă de 23.000 metri pătraţi), de preţul terenurilor, dar şi de concurenţă. "Suntem foarte mulţumiţi de evoluţia magazinelor din România, acestea aflându-se în top 10 magazine ale concernului", a mai precizat Albrecht Hornbach. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările