Hornbach, investiţii în online: de la 2.000 la 30.000 de produse disponibile exclusive pe site

Hornbach, investiţii în online: de la 2.000 la 30.000 de produse disponibile exclusive pe site

Hornbach mizează pe extinderea segmentului online în următorii doi ani

După aproape 10 luni de la lansarea magazinului online, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţie şi grădinărit, anunţă că, până în 2020, peste 30.000 de produse din portofoliu se vor achiziţiona exclusiv online.

Ştiri pe aceeaşi temă

În prezent, magazinul online HORNBACH are listate peste 65% dintre produsele disponibile în magazinul fizic, iar peste 2.000 de produse se regăsesc exclusiv pe platforma online. În 2019, magazinul online va depăşi ca număr articolele existente în magazinele fizice, datorită majorării sortimentelor listate exclusiv online. Aşadar, ponderea produselor ce vor putea fi cumpărate exclusiv online va creşte semnificativ, urmând ca în maximum doi ani să  depăşească 30.000 de articole.

„Una dintre schimbările majore din ultima perioadă în ceea ce priveşte comportamentul de achiziţie al clienţilor o reprezintă orientarea şi către cumpărăturile online. Totodată, creşterea puternică a sortimentului de produse disponibile exclusiv online se datorează şi posibilităţii livrării produselor direct de la partenerii locali şi internaţionali ai reţelei HORNBACH“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, director general al operaţiunilor din România.

În prezent, sunt disponibile online peste 40.000 de produse, de la 27.000 câte existau la data de 23 ianuarie 2018, când a fost lansat magazinul. Cele mai multe dintre acestea sunt disponibile în stoc, iar livrarea lor se efectuează în termen de 2-5 zile de la comandă, atât B2C, cât şi B2B, oriunde în ţară.

În curând va fi lansată şi aplicaţia HORNBACH pentru mobil, care vine cu noutăţi pentru piaţa din România şi care va uşura procesul de achiziţie atât online, cât şi offline.

 

citeste totul despre: