Ceresit este lider pe piaţa materialelor de construcţii pentru finisări, cu o notorietate de 99% în rândul specialiştilor, conform studiilor efectuate.

Sub egida “Ne pasă, acţionăm”, Henkel lansează o iniţiativă complexă, un program de solidaritate menit să susţină angajaţii, clienţii şi partenerii companiei, precum şi comunităţile afectate de pandemie.

Pentru specialiştii în domeniul construcţiilor din România, demarăm o campanie de responsabilitate socială prin care oferim materiale de protecţie sub forma unui kit de siguranţă. Acesta constă în măşti de protecţie facială, mănuşi de construcţie şi dezinfectant.

Prin acest demers, într-o perioadă de provocări financiare, kitul de siguranţă va fi oferit gratuit de către angajaţii Henkel şi partenerii asociaţi în campanie, indiferent de brandul materialelor folosite în cadrul lucrărilor de construcţie. Încurajăm echipele de meşteri să facă parte din program şi să se înregistreze pe www.ceresit.ro pentru a putea beneficia de susţinerea noastră.

În plus, am dezvoltat Ghidul Profesionistului, ce conţine un set de recomandări esenţial de urmat într-o perioadă cu multe schimbări şi necunoscute, în care obiectivul principal este siguranţa meseriaşilor şi a tuturor celor din jur.

Marca Ceresit este prezentă pe piaţa românească a materialelor de construcţie cu o gamă vastă de produse, cu cele mai înalte standarde de calitate şi acreditări europene.  

Sectorul construcţiilor din România a înregistrat cea mai mare creştere din UE în 2019 conform unui studiu Eurostat. Ne dorim prin această campanie să fim participanţi activi în păstrarea unui loc fruntaş a sectorului în economia românească precum şi la nivel european.

CERESIT susţine profesioniştii!