Glovo lansează un serviciu pe bază de abonament. Câte shaorme, pizze şi cartofi prăjiţi a livrat

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Glovo a anunţat miercuri lansarea unui nou serviciu, Glovo Prime, pe bază de abonament lunar, disponibil în cele 29 de oraşe în care operează compania, furnizând şi date statistice privind comenzile de shaorma şi pizza de la începutul activităţii sale.

Preţul unui abonament lunar este de 29,99 lei şi poate fi activat direct din aplicaţie.

Abonarea la Glovo Prime se poate efectua exclusiv din aplicaţie, în secţiunea “Contul meu”, din profilul personal de utilizator sau din ecranul de finalizare a unei comenzi. Odată activat, abonamentul este funcţional pe întreg teritoriul României.

Clienţii Glovo Prime beneficiază prin această nouă funcţionalitate de promoţii concepute exclusiv pentru ei de la restaurantele partenere, precum şi de livrări nelimitate pentru toate celelalte categorii: Farmacie, Alcool şi tutun sau Cadouri. Abonamentul Glovo Prime nu acoperă livrările comenzilor efectuate în secţiunea “Orice” sau “Curier express”.

“Cel mai mare beneficiu pentru utilizatorii abonamentului Glovo Prime este numărul de livrări, care devine nelimitat prin această nouă opţiune. Pentru mai puţin de 30 de lei pe lună, poţi beneficia de un număr nelimitat de livrări de la partenerii Glovo, acestea fiind uşor de identificat dintr-o listă de restaurante atent selecţionate, marcate cu logo-ul GLOVOPRIME, dar şi de oferte speciale dedicate exclusiv abonaţilor Glovo Prime”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Comanda minimă pentru care poţi beneficia de livrare gratuită prin Glovo Prime este de 45 de lei pentru restaurante şi 150 de lei pentru coşul de cumpărături de la supermarket, aceste sume aflându-se sub valorile medii ale comenzilor prin Glovo. 

Cei care doresc să se aboneze la Glovo Prime o pot face intrând în meniul de utilizator din aplicaţie sau la finalizarea comenzii dacă aceasta depăşeşte pragurile de mai sus. Valabilitatea abonamentului Glovo Prime este lunară şi începe din momentul efectuării plăţii aferente lunii respective, până în aceeaşi zi din luna următoare exclusiv, abonamentul prelungindu-se automat. 

Durata unui abonament este de 1 an, acesta prelungindu-se automat dacă clientul nu se dezabonează. Nu există nicio restricţie pentru renunţarea la acesta, abonamentul putând fi anulat oricând, cu condiţia să fie cu minimum două zile lucrătoare înainte de ziua următoarei reînnoiri. 

În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul şi curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicaţie.

Aplicaţia a fost descărcată de 1,7 milioane de ori, iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porţii de cartofi şi 520.000 de pizze.

Glovo este o aplicaţie de livrare rapidă care permite utilizatorilor să comande orice, să trimită sau să primească orice pachet, din şi în oraşul în care se află. Aplicaţia s-a lansat pe piaţa din România în luna mai 2018, serviciile fiind disponibile, în prezent, în 29 de oraşe din România, respectiv Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Braşov, Craiova, Constanţa, Sibiu, Arad, Ploieşti, Brăila, Galaţi, Oradea, Piteşti, Buzău, Slatina, Târgu Mureş, Alba Iulia, Bacău, Deva, Baia Mare, Focşani, Piatra Neamţ, Râmnicu Vâlcea, Corbeanca, Satu Mare, Suceava, Târgovişte şi Botoşani.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite