FOTO Carrefour reînvie atmosfera anilor ’80 şi pune la un loc mărcile şi reclamele Epocii de Aur

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Colţul Epocii de Aur, amenajat în magazinele Carrefour precum Alimentarele de pe vremuri FOTO paginademedia.ro
Colţul Epocii de Aur, amenajat în magazinele Carrefour precum Alimentarele de pe vremuri FOTO paginademedia.ro

Retailerul Carrefour a amenajat în magazinele sale spaţii speciale cu mărci precum Pegas, Dero, Pepsi, Borsec sau Eugenia, care să recreeze atmosfera Epocii de Aur, alături de reclamele din perioada respectivă.

Pe lângă mărcile Epocii de Aur, simboluri din perioada Ceauşistă au fost imprimate şi pe pungile de cadouri: bancnote de 25 şi de 100 de lei, radiouri, imagini cu pionieri, şoimi ai patriei sau reclame în spiritul vremii. „Am dorit să recreăm atmosfera din anii 80“, spune Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour România, potrivit paginademedia.ro.

Colţul Epocii de Aur, amenajat în magazinele Carrefour precum Alimentarele de pe vremuri, va fi prezentat clienţilor retailerului timp de o săptămână, până în 7 mai. 

Mărci care au supravieţuit şi acum sunt prezente pe rafturi, de la cafeaua Amigo. Pepsi, săpunul Fa şi crema Doina, la Nivea, pasta de dinţi Cristal, ciocolata Rom şi bicicletele Pegas.


Mai puteţi citi: 

[<a href="//storify.com/adinavlad/carrefour" target="_blank">View the story "Carrefour" on Storify</a>]

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite