Floria.ro îşi extinde businessul în urma unor investiţii de peste 200.000 euro

Floria.ro îşi extinde businessul în urma unor investiţii de peste 200.000 euro

Harta oraşelor unde livrează floria.ro

La un an de la schimbarea acţionariatului, Floria, cea mai mare florărie online din România, demarează un proces de extindere pe piaţa florilor din România. Acesta implică investiţii de peste 200.000 euro până la finalul lui 2015.

Ştiri pe aceeaşi temă

Prima etapa a planului cuprinde dezvoltarea businessului in zona corporate si a evenimentelor personale si demararea unui proces de rebranding si repozitionare. In urma implementarii acestuia, Floria isi consolideaza pozitia pe piata florilor din Romania, o piata estimata in 2013 la 100 milioane de euro.
 
Prezenta Floria in zona corporate si a evenimentelor personale se va face simtita din aceasta toamna prin divizia “Floria La Evenimente”. Echipa “Floria La Evenimente” va urmari dezvoltarea in B2B, prin parteneriate si contracte permanente cu companiile care trimit flori si organizeaza evenimente, precum si dezvoltarea catre evenimentele personale, nunti, botezuri, aniversari, in cadrul carora aranjamentele florale sunt esentiale.
 
“In aceasta prima etapa de extindere a businessului Floria ne propunem sa devenim foarte prezenti in zona B2B, pastrand in acelasi timp pozitia de lider pe piata vanzarilor online de flori. Tot acest proces a fost pregatit in ultimele luni”, a declarat Marina Matei, eCommerce Manager in cadrul Floria. Tot in cadrul acestei prime etape de dezvoltare, Floria a pornit un proces de rebranding si repozitionare, prin care Floria.ro devine floraria pentru gentlemanul din fiecare.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările