Finanţări pentru magazinele dealerilor STIHL. Cum să devii distribuitor de motounelte investind 15.000 de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Producătorul german de motounelte STIHL anunţă că va investi trei milioane de euro în dezvoltarea reţelei de dealeri din România şi estimează că afacerile din România vor creşte cu peste 10% în 2014, de la 103,4 milioane de lei anul trecut.

Ioan Mezei, directorul general al Andreas Stihl Motounelte, subsidiara locală a grupului german, a explicat că efortul investiţional va fi direcţionat către creşterea suprafeţelor de vânzare şi elementele de amenajare a spaţiilor, precum şi în organizare şi training.

Mai sunt locuri în 30 de judeţe

Oficialul a mai precizat că îşi menţine obiectivul de creştere a reţelei cu minimum 20 de distribuitori în acest an.

Reţeaua locală a STIHL cuprinde în prezent circa 200 de dealeri, care operează în jur de 300 de magazine şi spaţii de service.

Ar mai fi loc de extindere în în cel puţin 30 de judeţe“, a precizat Ioan Mezei.

Aşteptăm în continuare alături de noi persoane cu spirit antreprenorial care îşi doresc să dezvolte o afacere împreună cu o companie germană de top.
Aceste persoane beneficiază de tot suportul nostru, inclusiv de training-uri tehnice şi de management.
Sprijinul pe care îl oferim este o oportunitate mai ales pentru tinerii serioşi, cu înclinaţii tehnice, care vor să se dezvolte pe propriile picioare, iar investiţiile de start-up sunt minimale, acestea ridicându-se la aproximativ 10-15.000 de euro
“, a mai spus Ioan Mezei.

Vânzările cresc cu 10% pe an

"Vom avea o creştere a vânzărilor de peste 10% la sfârşitul anului 2014 faţă de 2013. Aproape toate grupele de produse au crescut, cu excepţia motofierăstraielor, unde competiţia ridicată cu canalele de bricolaj face ca lucrurile să fie mai puţin dinamice", a mai spus reprezentantul STIHL.

Pentru anul viitor compania a previzionat un avans al rulajului de până la 10%.

STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926. Veniturile grupului în 2011 au fost de 2,6 miliarde de euro, în creştere cu 10,8%.

În prezent, subsidiara din România importă motounelte sub brandurile Stihl şi Viking.

Grupul german, prezent în 160 de ţări, a încheiat anul trecut cu venituri de 2,8 miliarde de euro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite