Farmec vrea să dezvolte brandul Gerovital şi să dubleze exporturile

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Farmec Cluj – Napoca,  cel mai mare producător român de cosmetice a anunţat lansarea unei linii de produse Gerovital Plant şi şi-a arătat intenţia de a dezvolta acest brand.

Cu o cifră de afaceri de 38 de milioane de euro, anul trecut, Farmec intenţionează să-şi dubleze exporturile şi pentru anul în curs să îţi crească afacerile cu 10%, anunţă News.ro care îl citează pe directorul general al companiei, Mircea Turdean.

„Exporturile au acum o contribuţie de  5-6% la cifra de afaceri a companiei, ceea ce înseamnă o mare provocare pentru noi, pentru că vrem să dublăm vânzările peste graniţe. Ţinta pe care o avem acum, de 10%, o vom atinge în următorii doi-trei ani“, a declarat Mircea Turdean.

În paralel cu dezvoltarea brandului Gerovital, Farmec intenţionează să crească şi numărul magazinelor pe care le deţine în întreaga ţară, de la nouă unităţi cât sunt acum,  cu încă şase sau şapte noi locaţii. Pentru aceste intenţii, Mircea Turdean vorbeşte de o investiţie de circa 100.000 de euro.

Pe lângă magazinele pe care le are în ţară, Farmec are deja alte nouă unităţi în străinătate, în Spania, Franţa, Grecia, Ungaria sau Emiratele Arabe Unite,  în sistem franciză.

Gerovital - cu toată gama de produse care se află sub umbrela brandului -, reprezintă peste 60% din totalul cifrei de afaceri a Farmec. Farmec a obţinut dreptul exclusiv asupra acestei mărci în 2008, după 16 ani de dispute şi procese cu Gerovital Cosmetics (fosta Miraj) care avea brandul în portofoliu, mai transmite News.ro.

După privatizarea companiei prin metoda MEBO în 1995, Farmec a devenit un business controlat de familia Turdean, cu 60% din acţiuni. Celelalte acţiuni sunt deţinute de Petru Pântea, cu o participaţie de 16%, şi de angajaţii Farmec.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite