Farmec vrea să atingă un obiectiv setat în urmă cu 20 de ani

Farmec vrea să atingă un obiectiv setat în urmă cu 20 de ani

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, îşi propune să crească ponderea exporturilor în business de la 3,5% în prezent la 10% în perioada următoare, a spus Mircea Turdean, directorul general al companiei.

„Exporturile au o pondere de 3,5% şi vrem 10% cât de repede, este o necesitate, o normalitate. Este un obiectiv pe care ni l-am propus de acum 20 de ani. Piaţa externă a crescut undeva la 10%. Nu este o creştere spectaculoasă anul acesta întrucât mulţi dintre partenerii noştri sunt din zona Orientului Mijlociu şi acolo este război. În ţări precum Kuwait sau Irak cifrele pe anul acesta au fost sub cele de anul trecut”, afirmă Mircea Turdean. 
  
 Anul acesta compania a intrat pe două pieţe deosebit de ofertante, dar şi foarte competitive – China şi Coreea – mişcare ce le va asigură clujenilor de la Farmec o creştere consistenţă a exporturilor începând de anul viitor. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările