Falimentele şi supravieţuitorii crizei: „cinci ani de victime“ şi de câştigători în retailul electroIT

0
Publicat:
Ultima actualizare:

K-Tech Ultra Pro, Hollywood Music & Film, Flamingo sau Best Computers. Brand-uri puternice, aparent solide, dar pe care criza economică le-a lovit puternic, prăbuşindu-le în timp record. Unele companii au fost salvate prin fuziuni, altele pur şi simplu au dispărut de pe piaţă, rămânând, ca amintire a lor, doar sigle învechite sau spaţii care şi în prezent îşi caută proprietar.

„Clienţii încep să migreze de la magazinul de proximitate de la colţul străzii lui, mai mic, spre «magazinul destinaţie», care este de regulă un magazin mai mare, mai generos din toate punctele de vedere. Clientul de astăzi a trecut de comoditate, nu mai vrea să ia decizii pe o gamă restrânsă de produse. De aceea, magazinele mici nu mai sunt atât de rentabile”, spunea în martie 2008 Dragoş Simion, pe atunci CEO al Flamingo.

În câteva luni, urma să lovească criza economică, iar în puţin timp brandul Flamingo să fie scos de pe piaţă, “înghiţit” de Flanco. Afirmaţiile lui Dragoş Simion s-au dovedit a fi adevărate: magazinele de mici dimensiuni au dispărut aproape complet, supravieţuind doar companiile ce au avut fondurile necesare pentru deschiderea de magazine cu suprafeţe mari;

Citeşte pe wall-street.ro despre victimele şi câştigătorii retailul electroIT

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite