Facebook a observat o scădere a afacerilor sale cu publicitate în ţările care au luat măsuri de combatere a extinderii coronavirusului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Deşi sunt mai mulţi utilizatori care folosesc Facebook în perioada aceasta, compania a observat scăderea publicităţii în statele afectate de starea de urgenţă. FOTO EPA
Deşi sunt mai mulţi utilizatori care folosesc Facebook în perioada aceasta, compania a observat scăderea publicităţii în statele afectate de starea de urgenţă. FOTO EPA

Facebook a a observat o scădere a afacerilor sale cu publicitate în ţările „cele mai grav afectate de coronavirus” care au luat măsuri de combatere a extinderii epidemiei, chiar dacă a avut loc o creştere a prezenţei utilizatorilor pe platformele companiei, transmite Reuters.

„În timp ce pandemia se extinde şi tot mai mulţi oameni de distanţează unii de alţii, acest lucru înseamnă că mult mai mulţi oameni folosesc aplicaţiile noastre”, a anunţat compania într-o postare pe blog.

„Nu monetizăm multe dintre serviciile unde observăm o creştere a angajamentului şi observăm o slăbire a afacerilor cu publicitate în ţările care iau măsuri agresive pentru reducerea răspândirii COVID-19”, a explicat compania.

Anunţul Facebook a survenit la o zi după ce Twitter şi-a retras estimările referitoare la veniturile şi profitul din primul trimestru, precum şi previziunile aferente anului 2020, referindu-se la impactul răspândirii coronavirusului asupra cererii de publicitate. Numărul de utilizatori ai Twitter este în creştere, dar incertitudinile legate de gravitatea impactului economic al pandemiei vor avea probabil un efect negativ asupra bugetelor de publicitate.

Acţiunile Facebook au scăzut cu sub 1% în urrma informaţiei, după ce crescuseră cu peste 8% pe parcursul tranzacţiilor, în concordanţă cu evoluţia ascendentă a cotaţiilor bursiere.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite