eMAG România se extinde în 5 noi state europene, în urma fuziunii dintre eMag Ungaria şi Extrem Digital

eMAG România se extinde în 5 noi state europene, în urma fuziunii dintre eMag Ungaria şi Extrem Digital

eMag România va deţine 52% din acţiunile formate în urma fuziunii dintre subsidiara din Ungaria şi un comerciant online din ţara vecină, urmând să extindă tehnologia în alte cinci noi state europene.

eMAG Ungaria şi Extreme Digital, cei doi lideri ai comerţului online din Ungaria, au anunţat că vor fuziona, dând astfel naştere uneia dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrală şi de Est capabilă să concureze cu retailerii offline şi online globali. 
 
„Acest parteneriat reprezintă o recunoaştere a scalabilităţii şi calităţii tehnologiilor eMAG dezvoltate în ultimii zece ani. Avem certitudinea că dezvoltarea eMAG în regiune se va intensifica în urma acestei fuziuni, creând premisele extinderii în ţările unde Extreme Digital deja activează”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG. “Extreme Digital a fost fondat în 2001 de către Balázs Várkonyi şi Gyula Kelemen, cei mai puternici antreprenori din zona de tehnologie din Ungaria. Experienţa lor, alături de tehnologia şi know-how-ul eMAG, ne vor ajuta să construim cea mai mare companie locală de tehnologie, cu o ţintă de un miliard de euro în şase ani”. 
 
În urma fuziunii, eMAG România va deveni acţionar majoritar al noii entităţi, cu 52% din acţiuni, restul de 48% revenind acţionarilor Extreme Digital. Finalizarea tranzacţiei este condiţionată de primirea acordului autorităţilor de concurenţă.
 
Balázs Várkonyi, în calitate de CEO, şi Gyula Kelemen, în calitate de CFO, alături de Cătălin Diţ, actualul Country Manager al eMAG Ungaria, vor conduce noua companie cu sediul la Budapesta. Tehnologia folosită în Ungaria şi în cele cinci ţări noi (Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Austria) va fi cea dezvoltată de eMAG.
 
Pentru partenerii din Marketplace, eMAG devine astfel o poartă către scalarea şi internaţionalizarea afacerilor, în timp ce pentru clienţii din Ungaria se traduce în mai multe beneficii: acces la un număr mai mare de produse, preţuri mai bune, comoditate mai mare prin servicii de livrare şi retur la standarde înalte.
 
Extreme Digital este un jucător important pe piaţa de retail din Ungaria, care foloseşte un model de afaceri hibrid ce îmbină comerţul online cu cel offline. Astfel clienţii pot primi offline produsele pe care le-au comandat online, în cele 16 magazine pe care le deţine.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: