eMAG lansează noi servicii din 25 iunie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania a programat investiţii de peste 120 de milioane de euro în 2018, urmând să lanseze noi servicii în a doua jumătate a anului, printre care livrarea rapidă şi încărcarea cartelelor prepaid.

„Pentru a doua jumătate a anului, eMAG a pregătit o serie de servicii noi care vor îmbunătăţi experienţa de shopping online: începând cu data de 25 iunie, clienţii din Bucureşti şi Ilfov vor putea comanda până la ora 24:00 cu livrare a doua zi, inclusiv sâmbăta şi duminica”, a informat compania. 

Potrivit acesteia, din data de 2 iulie, eMAG introduce un serviciu de livrare rapidă pentru litoral. Astfel, vor putea fi plasate comenzi cu livrare pe litoral în aceeaşi zi (dacă este plasată comanda până la ora 12:00) şi cu livrare a doua zi (dacă este plasată până la ora 24:00). 

Din luna august, livrarea pe 6 intervale orare de câte 2 ore între 09:00 – 21:00: eMAG va extinde serviciul de livrare în aceeaşi zi în Bucureşti şi în judeţul Ilfov, oferind 6 intervale de câte două ore, de la 3 intervale de trei ore câte sunt în prezent. Clienţii vor putea plasa comanda cu până la 1h30’ înainte de intervalul de livrare dorit, iar serviciul va fi disponibil şi în week-end. 

Începând din luna octombrie, clienţii eMAG vor putea să îşi cumpere de pe platformă cartele prepaid sau să îşi alimenteze conturile prepaid de pe telefoane.

eMAG a investit 63 de milioane de euro anul trecut în patru direcţii principale, pentru a susţine dezvoltarea rapidă ca hub regional de ecommerce: angajaţi (2 milioane), logistică (10 milioane), tehnologie (27 milioane) şi dezvoltare internaţională (24 milioane). În 2018, eMAG derulează investiţii de peste 120 de milioane de euro, incluzând investiţia în noul centru logistic. 

Cifra de afaceri realizată în România a crescut cu 28% faţă de anul precedent, până la 2,58 de miliarde de lei, iar cifra întregului grup eMAG a crescut până la 4,06 de miliarde de lei, în timp ce numărul de clienţi pe care eMAG îi serveşte în cele patru ţări a crescut la 7,57 de milioane. De asemenea, traficul şi volumele au crescut constant, atât pe desktop, cât şi pe mobile, zonă în care aplicaţia eMAG a ajuns la un număr record de peste 1,1 de milioane de instalări. 

„Numărul de clienţi şi cifra de afaceri sunt un rezultat al investiţiilor pe termen lung pe care le-am făcut în tehnologie. Suntem într-un moment în care ecommerce-ul creşte în ritm accelerat la nivel global, dar şi local. Mizăm pe tehnologie, pe echipa noastră şi vom continua să investim în inovaţie românească: aici avem oamenii, aici am creat proprietatea intelectuală şi serviciile care sunt un model pentru celelalte ţări,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG. 

Peste 10.000 de selleri în eMAG Marketplace 

Cu un ritm de 800 de selleri noi integraţi lunar, eMAG Marketplace a crescut rapid, cu 201%, în perioada ianuarie 2017-mai 2018, iar în prezent reuneşte peste 10.000 de selleri în România. În prezent, 50% dintre produsele vândute pe eMAG provin din oferta sellerilor Marketplace.  

Pentru a-i ajuta pe selleri să aibă rezultate mai bune, până la finalul anului vor fi lansate două servicii noi: eMAG Ads (va putea fi cumpărată publicitate pe platforma eMAG) şi eMAG Academy (webinarii, traininguri şi conferinţe care îi vor ajuta pe selleri să îşi îmbunătăţească strategia şi performanţa). 

3,4 de milioane de produse

În oferta eMAG sunt, în total, peste 3.400.000 de produse în stoc. Dacă în 2017, categoriile care au înregistrat cele mai mari creşteri au fost telefoanele mobile, electrocasnicele mari şi mici, televizoarele, gadget-urile, jucăriile şi produsele auto, anul acesta topul se schimbă ca urmare a creşterii frecvenţei de cumpărături online. 

În 2018, un potenţial mare de creştere au produsele din categoriile fashion, sport, îngrijire personală şi cosmetice şi bricolaj, mobilă şi decoraţiuni. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite