eMAG investeşte 3 milioane de lei într-un program prin care ajută magazinele offline să îşi digitalizeze afacerea

0
Publicat:
Ultima actualizare:
eMAG Marketplace

eMAG va investi 3 milioane de lei într-un program destinat magazinelor offline, pentru a le ajuta să îşi digitalizeze afacerea.

Este vorba despre programul „Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari”, creat de eMAG Marketplace cu scopul de a le oferi sprijin retailerilor offline, care încă nu au un canal de vânzare digital.

Astfel, cei care se vor lista pe platforma eMAG Marketplace şi sunt eligibili pentru program, vor primi un pachet de beneficii speciale, precum comision 0, un credit de 1.000 de lei pentru promovare digitală pe eMAG, prin eMAG Ads, şi suport pentru operaţiunile logistice de pick, pack&ship, dacă accesează Fulfilment by eMAG.

Valoarea totală a beneficiilor acordate este de 3 milioane de lei

„În ultimele luni am asistat la o transformare a societăţii, care a evidenţiat nevoia de a accelera procesul de digitalizare. Economia digitală contribuie la PIB-ul ţării cu peste 6% şi poate creşte mult mai mult, dacă va fi susţinută prin investiţii. Prin programul Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari, ne dorim să întindem o mână de ajutor retailerilor care doresc să îşi digitalizeze afacerea şi să împărtăşim cu ei experienţa şi know-how-ul pe care le-am acumulat în cei 19 ani de existenţă ai eMAG. Ne adresăm magazinelor care se bazează exclusiv pe traficul pietonal şi le punem la dispoziţie informaţii, tehnologie, acces la milioane de clienţi din întreaga ţară, dar şi un pachet important de beneficii pentru următoarele 16 luni. Ne aşteptăm ca efectele pozitive ale acestui program să aibă impact la nivelul întregii economii”, a declarat Florin Filote, Vicepreşedinte eMAG.

Beneficii exclusive timp de 16 luni, oferite în mod gratuit

Magazinele care nu au avut până acum un canal de vânzare online se pot înscrie până la 31 martie 2021 în programul „Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari”, beneficiind de susţinere dedicată în două etape, timp de 16 luni.

În prima etapă, magazinele offline care se vor înrola în platformă vor fi scutite de la plata comisioanelor la vânzare, până pe 31 martie 2021. Pentru a se familiariza cu platforma şi pentru a învăţa cum pot face tranziţia către online, vor avea la dispoziţie, timp de 3 luni după data listării, un consultant dedicat, pregătit să le ofere recomandări personalizate. Tot în această fază de calibrare a strategiei de dezvoltare online, noii parteneri vor primi gratuit un credit de 1.000 de lei pentru eMAG Ads, pe care îl pot folosi pentru a-şi promova produsele pe eMAG. Creditul va fi valabil timp de patru luni din momentul în care este activat contul din eMAG Marketplace.

Etapa a doua începe pe 1 aprilie 2021, când sellerii vor beneficia gratuit, timp de un an, până la data de 31 martie 2022, de serviciile de serviciile de Pick, Pack and Ship (preluare, împachetare şi expediere), disponibile prin Fulfilment by eMAG, serviciul prin care eMAG preia şi gestionează toate operaţiunile logistice, livrând produsul comandat până la clientul final. Astfel, principala responsabilitate a sellerilor va fi de a lista produsele în platformă şi de a le livra în depozitul eMAG. În această fază, sellerii vor achita doar serviciul de depozitare şi, respectiv, comisionul la vanzare, conform grilei standard.

În plus, sellerii vor avea acces oricând la materialele de e-learning din biblioteca virtuală eMAG Academy. Acolo au la dispoziţie peste 1.600 de minute de conţinut video, dar şi articole cu informaţii utile despre platformă şi cu recomandări pentru creşterea vânzărilor online. 

Ce business-uri sunt eligibile

Programul a fost creat pentru comercianţii offline care îşi doresc să acceseze un canal online pentru a-şi continua dezvoltarea. Aceştia pot comercializa orice tip de produs, cu excepţia celor alimentare. Pentru a se înscrie în program, o companie trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

  • Să se listeze pe eMAG Marketplace începând cu data de 3 decembrie 2020, iar până la listarea pe eMAG Marketplace să nu fi realizat niciodată vânzări prin intermediul unui canal online (vânzare de bunuri sau servicii prin intermediul tranzacţiilor electronice efectuate prin internet sau prin alte reţele mediate de calculator).
  • Nu a avut niciodată calitatea de seller pe eMAG Marketplace nici direct, nici prin afiliaţi, anterior datei de 3 decembrie 2020 (administratorul şi/sau asociaţii care solicită listarea trebuie să nu fi avut direct sau indirect, prin afiliaţi până la rude de gradul 1, calitatea de administratori sau asociaţi ai unei companii listate deja pe Marketplace).
  • Societatea a fost înfiinţată înainte de 1 ianuarie 2020.
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite