eMAG se extinde către livrarea de mâncare. Compania a cumpărat afacerea românească EuCeMananc

eMAG se extinde către livrarea de mâncare. Compania a cumpărat afacerea românească EuCeMananc

Retailerul online eMAG intră pe piaţa livrării de mâncare, după ce a cumpărat afacerea românească EuCeMananc. În urma tranzacţiei eMAG va deţine 54% din acţiuni.

Ştiri pe aceeaşi temă

Potrivit celor două companii, EuCeMananc va deveni o oportunitate de dezvoltare atât pentru restaurantele mari, cât şi pentru cele mici. De asemenea, clienţii platformei EuCeMananc vor putea beneficia de servicii de livrare mai rapidă, bazate pe tehnologia dezvoltată de eMAG şi de o experienţă îmbunătăţită de navigare şi cumpărare.

Platforma EuCeMananc este un business autohton, lansat în 2014, la Timişoara, iar acum este prezentă în 18 oraşe din ţară, având în plan dezvoltarea la nivel naţional şi, ulterior, pe alte pieţe. Antreprenorii care au fondat compania şi care vor conduce dezvoltarea sunt Alin Şerban, CEO, Mihai Brenda, COO şi Laurenţiu Duţă, CTO, creatorul platformei.

„Investiţia cea mai importantă a fost timpul nostru. Dintr-o pasiune pentru ceea ce făceam, multă muncă şi timp investit într-un proiect, am ajuns să avem un business care, în momentul de faţă, este lider pe piaţa din Timişoara şi în vestul ţării. Ne bucură acest parteneriat strategic care ne va ajuta să creştem business-ul într-un ritm mai accelerat şi să ne urmăm planurile începute în urmă cu mulţi ani. Este o piaţă foarte competitivă, dar acest lucru este benefic pentru utilizatorii de platforme de food delivery din România. Prin investiţia eMAG obţinem şi o recunoaştere a muncii echipei şi partenerilor EuCeMananc de până acum”, a spus Alin Şerban, CEO EuCeMananc.

„Combinând entuziasmul şi experienţa antreprenorilor care conduc EuCeMananc cu suportul pe care-l poate oferi eMAG, cred că putem dezvolta servicii foarte bune pentru clienţi: număr mare de restaurante, proces foarte simplu de comandă, livrare rapidă. Această modalitate de comandă se va dezvolta foarte mult, din ce în ce mai mulţi clienţi preferă să comande mâncare online, iar noi vrem să ajutăm EuCeMananc să devină lider calitativ pe acest segment”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Platforma EuCeMananc reuneşte în prezent ofertele a peste 600 de restaurante din 18 oraşe precum Bucureşti, Timişoara, Oradea, Arad, Braşov şi Iaşi.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: