eMAG devine cel mai valoros brand românesc în clasamentul anual Brand Finance, depăşind valoarea de 1 miliard de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Depozit Emag FOTO EMAG

eMAG devine cel mai valoros brand românesc în clasamentul anual Brand Finance, depăşind valoarea de 1 miliard de euro, în creştere cu 29% faţă de anul trecut, şi marchează, în premieră, poziţionarea pe primul loc în România a unei companii din domeniul ecommerce.

Potrivit raportului Brand Finance, cea mai mare firmă globală independentă de evaluare şi strategie de brand, valoarea brandului eMAG continuă să crească, odată cu veniturile sale şi pe măsură ce brandul evoluează şi se dezvoltă pentru a satisface cererile în schimbare ale consumatorilor: „Consumatorii devin tot mai familiarizaţi cu comerţul online în pieţele cheie (România, Ungaria şi Bulgaria), iar potenţialul de creştere al brandului rămâne ridicat, chiar dacă sectorul online este foarte competitiv şi în continuă schimbare”. 

„Această recunoaştere reprezintă o confirmare a rolului transformator pe care comerţul online îl are în vieţile oamenilor şi ne motivează să ne continuăm investiţiile accelerate în infrastructură şi tehnologie pentru a susţine evoluţia stilului de viaţă al românilor şi a transformării eMAG în ecosistem regional de ecommerce”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Odată cu evoluţia accelerată a ecommerce în regiune şi a transformării obiceiurilor de cumpărare ale oamenilor, eMAG a investit în servicii menite să le ofere acestora mai mult timp pentru lucrurile importante din viaţa lor, fie că vorbim de sănătatea, familie sau evoluţie profesională. 

Doar în ultimii doi ani, eMAG a lansat Genius, serviciul cu livrare rapidă şi gratuită, cu obiectivul de a le oferi oamenilor o experienţă de shopping cât mai facilă, iar cu ajutorul infrastructurii easybox, dezvoltată în toată ţara de către Sameday, le-a oferit şi mai multă flexibilitate pentru a-şi putea ridica comenzile în orice moment al zilei, de oriunde. Mai mult decât atât, clienţii eMAG beneficiază de soluţii financiare flexibile, care le permit să achite produsele în mod eşalonat.

Pentru a extinde oferta din platformă şi pentru a le oferi clienţilor o varietate cât mai mare de produse, eMAG investeşte în tehnologie şi în susţinerea antreprenorilor digitali care vor să facă comerţ online prin intermediul eMAG Marketplace.  În acest sens, anul acesta, eMAG va finaliza automatizarea hubului său de la Joiţa, o investiţie de 90 de milioane de euro care poate acomoda peste 1.000 de antreprenori care se înscriu în programul Fulfilment by eMAG. Această investiţie se înscrie unui plan mai amplu, care se ridică la de 3,2 miliarde de lei până în 2024, prin care eMAG îşi propune să devină un ecosistem regional de tehnologie şi comerţ. 

În fiecare an, compania de consultanţă şi evaluare de brand Brand Finance evaluează cele mai valoroase branduri globale, naţionale şi sectoriale. Cele mai valoroase 50 de branduri româneşti sunt incluse în raportul anual Brand Finance România 50.

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite