eMAG a cumpărat PC Garage

0
Publicat:
Ultima actualizare:
eMAG, cel mai mare retailer online din România, a înregistrat anul trecut în România un rulaj de 353 de milioane de euro, vânzările proprii plus cele generate de partenerii din marketplace FOTO eMAG
eMAG, cel mai mare retailer online din România, a înregistrat anul trecut în România un rulaj de 353 de milioane de euro, vânzările proprii plus cele generate de partenerii din marketplace FOTO eMAG

Grupul eMAG a anunţat astăzi preluarea PC Garage, magazin specializat în produse IT şi electronice, dezvoltat de antreprenorul Marius Ghenea, potrivit unui anunţ al companiei.

Tranzacţia se va finaliza după primirea avizului de la Consiliul Concurenţei.

PC Garage, magazin specializat în produse IT şi electronice, îşi va dezvolta independent brandul şi echipa şi va intra pe pieţe noi cu ajutor strategic din partea eMAG, se arată într-un comunicat transmis de companie.

„Această tranzacţie reprezintă trecerea PC Garage într-o etapă superioară din punctul de vedere al dezvoltării businessului, în România şi regional. În plus, este o recunoaştere atât a valorii echipei PC Garage, condusă excelent de colegul şi asociatul meu Traian Cristea, cât şi a modelului de business specializat al companiei, o construcţie solidă şi pe termen lung, începută în 2005 de antreprenorul fondator, Gabi Vasile şi continuată de Traian şi colegii noştri de echipă începând din 2009“, a declarat antreprenorul Marius Ghenea, fondatorul PC Garage.  

PC Garage va fi condus în continuare de Traian Cristea în calitate de director general. „În cei 11 ani de când e pe piaţă, PC Garage şi-a creat reputaţia de specialist în soluţii de IT şi gaming, care stă foarte aproape de clienţi printr-o comunitate pasionată. Am ajuns la un punct în care ne-am dorit să ne dezvoltăm mai departe şi eMAG este cel mai bun partener pe care îl puteam avea“, a declarat Traian Cristea. 

Citeşte şi: Domnul online – două strategii simple care îl transformă pe Iulian Stanciu în cel mai puternic om din .ro

Iulian Stanciu, CEO eMAG, susţine că investiţiile se vor concentra în dezvoltarea regională şi creşterea gamei de produse şi servicii, având în vedere creşterea industriei de jocuri peste tot în lume şi poziţionarea foarte bună a PC Garage în această zonă. 

„PC Garage este un nume puternic şi apreciat care a reuşit să crească prin servicii bune oferite clientului, prin specializare şi cunoaştere foarte bună a produsului şi a industriei. Apreciez comunitatea puternică din spate şi oamenii talentaţi din echipă. Având în vedere creşterea industriei de jocuri peste tot în lume şi poziţionarea foarte bună a PC Garage în această zonă, vom investi în dezvoltarea regională şi creşterea gamei de produse şi servicii“, a declarat Iulian Stanciu. 

Citeşte şi: Iulian Stanciu: 20% din vânzările eMag vin din platforma Marketplace, în care am investit peste 4 mil. euro

PC Garage a fost fondat în 2005 şi este unul dintre cele mai mari magazine online din România. 

Magazinul PC Garage a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 165 de milioane de lei, în crestere cu aproximativ 30% faţă de anul precedent. Ultimele trei luni ale anului trecut au fost cele mai bune, atât din punct de vedere al traficului înregistrat pe site-ul pcgarage.ro, cât şi al vânzărilor. Cea mai mare contribuţie la realizarea cifrei de afaceri din 2015 au avut-o vânzările de laptopuri, televizoare LED şi smartphone-uri, care au generat peste 46% din total venituri.  Din punct de vedere cantitativ însă, cele mai vândute produse au fost laptopurile, perifericele de gaming, SSD-urile, sursele şi plăcile de bază. 

eMAG, fondat în 2001 de antreprenori români, a devenit un lider regional pe piaţa de comerţ online, cu prezenţă în Bulgaria, Ungaria şi Polonia, având o gamă mare de produse listate, de la IT, telefoane mobile, electronice, electrocasnice şi cărţi, şi până la articole pentru copii, casă, grădină, maşină şi sport.

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a înregistrat anul trecut în România un rulaj de 353 de milioane de euro (vânzările proprii plus cele generate de partenerii din marketplace) şi estimează că va depăşi în acest an, pentru prima oară, pragul de o jumătate de milard de euro – o parte semnificativă urmând să fie generată de platforma marketplace, a declarat joi Iulian Stanciu, CEO al eMAG, în cadrul conferinţei eMAG Marketplace New Sellers, organizate în parteneriat cu „Ziarul Financiar“.

eMAG a investit 48 de milioane de euro anul trecut, dintre care 15 milioane de euro au fost investit doar în platforma online a companiei. Investiţia în dezvoltarea internaţională a atras cea mai mare sumă, de 24 de milioane de euro.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite