DW Communication Services sprijină antreprenorii din România care vor să facă afaceri în ţări vorbitoare de  limbă germană

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania DW Communication Services oferă firmelor româneşti consultanţă pentru a derula afaceri în ţări vorbitoare de limbă germană, de la facilitarea intrării pe aceste pieţe, cumpărarea de firme deja existente, identificarea de parteneri de afaceri, retrutarea de personal şi servicii la nivel local până la suport pentru vânzări, marketing şi promovare a antreprenorilor locali pe aceste pieţe.

Consultanţii DW Communication Services, cu experienţă pe piaţa românească, cunoscători ai particularităţilor firmelor din România, pot facilita cumpărarea unei companii deja existente în ţările vorbitoare de limba germană şi pot găsi cea mai bună soluţie pentru antreprenorii locali care vor să-şi desfăşoare afacerile în ţări precum Germania sau Austria. 

De asemenea, DW Communication Services dispune de o reţea extinsă de parteneri şi îi poate pune pe producătorii români şi pe furnizorii locali de servicii în contact cu firme din Germania în vederea preluării distribuirii produselor antreprenorilor români. De asemenea, compania DW Communication Services poate înlesni relaţia dintre companiile germane şi cele româneşti pentru ca cele din urmă să devină distributoare de produse din ţările vorbitoare de limbă germană. 

DW Communication Services garantează, de asemenea, accesul producătorilor români la structuri solide de distribuţie în Germania, construind o bună imagine şi oferind contacte de afaceri.   

Antreprenorii români care vor să deruleze afaceri în ţări vorbitoare de limba germană şi apelează la serviciile DW Communication Services vor parcurge un proces format din patrub etape. În prima etapă, se stabileşte o întâlnire în Bucureşti între consultanţii DW Communication Services şi antreprenor pentru stabilirea obiectivelor, fără obligaţii contractuale. În cea de-a doua etapă, are loc examinarea de către un consultant juridic a celor mai importanţi indicatori financiari ai companiei. În etapa a treia, are loc o conferinţă telefonică, întâlnirea cu firma germană parteneră şi pregătirea unei oferte. În cea de-a patra etapă, are loc dezvoltarea şi implementarea conceptului. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite