Domnul online – două strategii simple care îl transformă pe Iulian Stanciu în cel mai puternic om din .ro
0Anunţul că eMAG a început demersurile de preluare a retailerului online Fashion Days confirmă faptul că Iulian Stanciu, acţionar şi CEO al eMAG, e cel mai puternic om din online-ul românesc şi unul dintre cei mai importanţi antreprenori ai ultimilor ani, scrie Adevărul Financiar.
Odată cu preluarea de către eMAG a Fashion Days, Iulian Stanciu ajunge să controleze, indirect, şi unul dintre cei mai importanţi retaileri de fashion online, cu peste opt milioane de utilizatori şi o ofertă de aproximativ 200.000 de produse.
Fashin Days se alătură unui portofoliu individual deja impresionant, alcătuit din eMAG – cel mai mare magazin online din România, în care deţine o participaţie de 25% -, din retailerul de electrocasnice şi IT Flanco (unde este acţionar unic), Network One Distribution (NOD) – cel mai mai mare distribuitor IT&C de pe piaţa locală-, precum şi Depanero – cel mai mare service specializat în echipamente electronice şi electrocasnice din România.
Citiţi mai multe pe Adevărul Financiar