Doi tineri au investit într-o carmangerie de familie în Sibiu

Doi tineri au investit într-o carmangerie de familie în Sibiu

Doi foşti colegi de şcoală generală, Adrian Munteanu şi Andrei Drăgan Raduleţ, au investit în urmă cu patru ani 60.000 de euro într-o carmangerie de familie şi un brand care, altfel, ar fi dispărut.

Ştiri pe aceeaşi temă

În prezent, Bătrânu’ Sas numără cinci magazine şi afaceri de 3 milioane de lei din mezeluri, prin care proprietarii vor să se diferenţieze de “producătorii tradiţionali”, ”categorie care nu mai are foarte multă valoare pentru că se foloseşte în mod exagerat”. 
  
După ce a terminat studiile economice, Adrian Munteanu (29 ani) a participat la un curs intensiv al ICE (Institute of Culinary Education – New York) unde a studiat arta culinară şi management culinar. S-a întors cu dorinţa de a dezvolta o carmangerie de familie şi de a crea un brand. L-a cooptat pe Andrei Drăgan Răduleţ (30 ani), un fost coleg de şcoală generală, şi împreună au revitalizat o afacere sortită dispariţiei. 
  
”Brandul a fost lansat ca o activitate mică a unei firme mari cu alt obiect de activitate, care a intrat în insolvenţă. Noi am preluat activitatea aceasta mică şi ne-am gândit că o putem salva”, povesteşte Andrei Drăgan Răduleţ. 
 
Denumirea Bătrânu’ Sas a fost propunerea...citeşte continuarea pe wall-street.ro 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările