De ce nu a vrut Volkswagen să-şi deschidă fabrică în România. Ce spune despre Bulgaria şi Turcia

De ce nu a vrut Volkswagen să-şi deschidă fabrică în România. Ce spune despre Bulgaria şi Turcia

Volkswagen va produce microbuze la o uzină Ford din Turcia, susţine Alper Kanca, şeful asociaţiei producătorilor de componente auto din Turcia, citat de Daily Sabah, explicând de ce a ales această ţară şi nu România sau Bulgaria.

Ştiri pe aceeaşi temă

”Investiţia nu ar trebui să ajungă în Bulgaria, căreia îi lipseşte forţa de muncă, dar nici în România, care nu are infrastructură. Turcia este locul ideal din punct de vedere economic”, spune el, citat de Hotnews
 
Potrivit acesteia, Turcia este celebră pentru autobuzele şi utilitarele produse acolo, ţara găzduind câteva dintre cele mai mari uzine europene.
 
Kanca a spus că Volkswagen s-ar fi înţeles să producă microbuze la fabrica Ford Otosan unde este construit şi modelul Ford Transit. Ford Otosan este un holding între Ford şi Koç Holding, unul dintre cei mai mari exportatori din Turcia. Anul trecut Volkswagen şi Ford au spus că vor lucra pentru a pune la comun producţia în unele sit-uri, pentru a face economii.
 
Kanca spune că germanii care au business în Tucia au o percepţie bună despre ţară şi, dacă Volkswagen va începe să producă pe liniile de asamblare de la Ford Otosan, în provincia Kocaeli, va îmbunătăţi percepţia multor germani despre Turcia ”Trebuie să aducem o uzină auto germană în Turcia”.
 
Ford a produs 440.000 de vehicule comerciale în Turcia în 2017, dar şi 75.000 de motoare, fiind cel mai mare producător de utilitare din piaţă.
 
În Turcia au fost produse în 2017 peste 550.000 de vehicule comerciale şi 1,1 milioane de autoturisme. Spre comparaţie, în 2009 au fost produse 350.000 de vehicule comerciale şi 510.000 autoturisme.
 
Citeşte şi:
 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările