Cum încearcă un producător român cu o istorie de 100 de ani să se adapteze la schimbările din comerţ

Cum încearcă un producător român cu o istorie de 100 de ani să se adapteze la schimbările din comerţ

Producătorul român de încălţăminte Clujana, cu o istorie de peste 100 de ani, face primii paşi pentru adaptarea la modul în care se desfăşoară comerţul în ziua de azi şi deschide primul magazine online, precum şi un nou showroom.

Ştiri pe aceeaşi temă

Florin Gliga, Administrator special Clujana, spune: „Deschiderea magazinului online şi extinderea printr-un nou showroom în Cluj-Napoca marchează o nouă etapă în relaţia cu clienţii noştri. Vrem ca produsele Clujana să ajungă mai repede la ei. Ne propunem să continuăm tradiţia Clujana, dar şi să dăm un suflu nou brandului prin diversificarea portofoliul de produse. De aceea, credem noi, trecerea în mediul digital demonstrează că înţelegem mai bine piaţa şi că suntem deschişi să ne adaptăm. Avem încredere că aceşti primi paşi deschid un nou drum, de creştere, pentru compania noastră”.

Clujana a deschis săptămâna asta primul magazin online şi cel de-al doilea showroom de încălţăminte din piele în Cluj-Napoca. Deşi a intrat în insolvenţă la începutul acestui an, Clujana arată deja primele semne reale de însănătoşire, consider reprezentanţii companiei care se ocupă de insolvenţa Clujana, CITR.

„Cu o investiţie minimă, compania, aflată în procedură de insolvenţă, deţine astăzi două showroom-uri în Cluj-Napoca şi colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din mai multe judeţe din ţară, printre care:  Sibiu, Mureş, Iaşi şi Cluj şi exportă produsele în mai multe magazine din Germania şi Italia”, arată aceştia.

Prin această decizie, Clujana şi CITR estimează o creştere cu 20% a vânzărilor produselor din portofoliu.

Mariana Boiciuc, Partner CITR Cluj, declară: „Clujana însemnă în primul rând istorie şi tradiţie, atât prin prisma longevităţii sale, cât şi prin calitatea produselor pe care le fabrică. Unul dintre obiectivele noastre este să creăm mediul propice pentru adaptarea brandului la piaţă şi să cucerim un segment de clienţi neexplorat până acum, tineri cu vârste între 25-40 de ani. Restructurarea Clujana presupune un mix de tradiţie şi modernitate, esenţial pentru salvarea acestui brand important. Ca şi până acum, CITR îşi propune reintegrarea pe piaţă a brandurilor locale cu potenţial, care să contribuie la stabilitatea economiei româneşti”.

Cu o istorie de peste 100 de ani, povestea Clujana începe în 1911, odată cu înfiinţarea tăbăcăriei şi a fabricii de pielărie, care a devenit rapid cea mai mare fabrică de încălţăminte din Estul Europei timp de mai mulţi ani. În anii ’80-’90, Clujana a fost identificată ca fiind cea mai mare fabrică din industria tăbăcăriei din România, care distribuie produse atât pentru piaţa internă cât şi pentru export. 

citeste totul despre: