Cum au ajuns doi clujeni, soţ şi soţie, să vândă etichete de 20 de milioane de euro pe an

Cum au ajuns doi clujeni, soţ şi soţie, să vândă etichete de 20 de milioane de euro pe an

„Produsele sunt create în fabrică, dar brandurile sunt create în minte“, spunea designerul de brand Walter Landor. Aparent neînsemnate, etichetele joacă un rol important în promovarea măr­cilor. După cum devin şi un business în sine.

Ştiri pe aceeaşi temă

Undeva, la mijlocul drumului care leagă Clujul de Dej, în comuna Apahida, se află (şi) o fabrică cu un nume mai greu de reţinut, Sunimprof Rottaprint, care produce etichete de 20 de milioane de euro anual. Deţinută de familia Nechita Rotta, fabrica se întinde pe o suprafaţă de peste 6.700 de metri pătraţi şi produce anual 117,3 milioane de metri liniari de print. Dacă cifrele arată bine astăzi, în 1991, atunci când au fost puse bazele afacerii, datele problemei erau cu totul altele.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările