Costa Coffee s-a lansat oficial în România
0Coca-Cola HBC România a lansat miercuri brandul Costa Coffee, într-o gamă variată de sortimente premium care completează portofoliul companiei şi viziunea de a fi partenerul pentru băuturi 24/7.
Începând cu luna iunie, Costa Coffee estedisponibilă în unităţi comerciale din toată ţara şi în punctele
HORECA partenere, sub formă de cafea ambalată boabe, măcinată şi prăjită, în 4 variante: Signature
Blend, Signature Dark Blend, Colombian Roast şi Bright Blend. Gama Costa va fi completată pe
parcursul anului cu noi variante: capsule, espressorul Costa Express sau soluţiile de cafea-to-go.
„Cafeaua este una dintre categoriile cheie care contribuie la viziunea noastră de a deveni partenerul
pentru băuturi 24/7 şi de a le oferi clienţilor şi consumatorilor acces la unul dintre cele mai variate
portofolii de băuturi. Costa Coffee este o marcă de succes, cu istorie şi cu un potenţial major pentru
România. Cu un brand atât de puternic cum este Costa şi cu expertiza noastră de distribuţie, credem
cu tărie că putem deveni Cel mai Bun Partener de Cafea în România”, a declarat Jovan Radosavljevic,
General Manager Coca-Cola HBC România.
Istoria Costa Coffee a început acum aproape 50 de ani în Londra, iar accentul pus pe calitate rămâne
şi astăzi un aspect esenţial pentru Costa, inspirat din dorinţa celor doi fraţi italieni fondatori - Sergio
şi Bruno Costa - de a face din cafeaua delicioasă o parte a vieţii de zi cu zi. Aceştia au experimentat nu
mai puţin de 112 arome înainte să o găsească pe cea perfectă, cunoscută astăzi drept Costa Coffee
Signature Blend.
Pentru Costa Coffee, mai puţin de 5% din totalul boabelor de cafea din lume îndeplinesc criteriile de
calitate. 100% dintre boabele selectate Costa Coffee provin din surse certificate Rainforest Alliance,
acest lucru fiind un indicator al impactului pozitiv asupra mediului înconjurător, al respectării
drepturilor lucrătorilor şi a comunităţilor locale din toată lumea.
„Suntem bucuroşi să le oferim consumatorilor noştri ocazia de a se bucura de gustuldesăvârşit al unei
cafele de calitate. Odată cu această lansare, ne dorim să facem din Costa Coffee cel mai iubit brand
de cafea din România şi vom susţine acest lucru printr-un mix de comunicare 360, prin execuţii ATL şi
BTL, sesiuni de degustare şi activări experienţiale – care dezvăluie deopotrivă atributele excelenţei Costa Coffee şi personalitatea unui brand vesel, care te ajută să începi bine orice îţi propui”, a declarat
Mihaela Hoffman,Marketing Manager, Coca-Cola HBC România.
România este una dintre primele pieţe din grupul Coca-Cola HBC care lansează Costa Coffee, brand
care a fost recent lansat în Bulgaria, Polonia şi Ungaria. În următorii trei ani, Grupul Coca-Cola HBC va
lansa Costa Coffee în toate cele 28 de pieţe în care este prezentă.