Controalele Fiscului i-au determinat pe proprietarii de restaurante, cluburi şi terase de pe litoral să emită bonuri. Colectarea de taxe a crescut considerabil

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cum a poposit pe litoral Direcţia Antifraudă, cum au crescut încasările
Cum a poposit pe litoral Direcţia Antifraudă, cum au crescut încasările

Gradul de fiscalizare a veniturilor operatorilor economici de pe litoral a crescut "considerabil", ca urmare a a controalelor efectuate de către Direcţia Antifraudă cu privire la utilizarea caselor de marcat, anunţă Agenţia Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), într-un comunicat.

„Acest lucru reiese din analiza sumelor fiscalizate în perioada mai-iulie 2014, comparativ cu cele din perioada mai-iulie 2015.

După totalizarea sumelor rezultate din rapoartele lunare şi compararea celor 2 ani s-a constatat că, urmare a acţiunilor de control, în cazul a doar 13 agenţi economici (selectaţi pentru aceasta informare de presa) au crescut veniturile fiscalizate cu suma de 12.600.492 lei (cca 2,85 milioane euro)“, potrivit ANAF.

Fiscul prezintă şi un tabel cu societăţile respective, în cazul uneia dintre acestea constatându-se încasări mai mari cu 1.532% în intervalul mai-iulie 2015 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, de la 88.497 lei, până la 1,44 de milioane de lei.

Reprezentanţii ANAF scriau ieri pe Facebook despre „Miracolul de pe litoral“, cu trimiteri ironice către cazulcompaniei care şi-au crescut vânzările cu 1.500%.

„Ne putem doar închipui cum ar suna declaraţia acestui manager excepţional, în cadrul unui interviu din revistele de business care prezintă top-uri şi poveşti de succes în afaceri, cu personaje care pleacă la drum cu 100$ împrumutaţi de la familie şi ajung peste un an la cifre de afaceri de milioane de euro:

«Sincer, nu ştiu exact să vă spun. Eu sunt acelaşi, iar clubul nu are nimic în plus faţă de anii trecuţi. Cred că a crescut consumul. Este posibil ca românii să fi fost extrem de însetaţi în această perioadă. După cum ştiţi, a fost şi secetă. Mă mai gândesc şi la faptul că este posibil ca turiştii de anul acesta să fi băut mai mult şi de nervi când au văzut cum inspectorii Antifraudă intră în club în timp ce ei sunt la distracţie»“, scriau reprezentanţii Fiscului pe pagina reţelei de socializare.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite