CEO Băneasa Developments: Vom creşte substanţial componenta de leisure şi entertainment din mall

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Potrivit directorului Băneasa Development, în mall urmează să se creeze un centru de expozitii, o zona de entertainment, un club pentru copii si un nou concept pentru food court
Potrivit directorului Băneasa Development, în mall urmează să se creeze un centru de expozitii, o zona de entertainment, un club pentru copii si un nou concept pentru food court

Cresterea componentei de petrecere a timpului liber si de divertisment, 4-5 branduri internationale care vor deschide magazine in premiera pentru piata romaneasca si o schema de loializare multi-level, sunt cateva dintre noutatile pe care Baneasa Shopping City (BSC), centrul comercial cu cele mai mari incasari din Romania, le pregateste pentru perioada urmatoare.

Despre noutatile din BSC, dar si felul in care a evoluat competitia in zona de nord, ne-a vorbit Giorgios Argentopoulos, CEO al Baneasa Developments, compania care detine centrul comercial.

Baneasa Shopping City este cel mai mare centru comercial din Romania, dupa valoarea incasarilor, anul trecut inregistrand venituri de 38,8 mil. euro. Centrul comercial deschis in 2008 inregistreaza 50.000 de vizitatori in zilele lucratoare si circa 80.000 in zilele de weekend, iar compania Baneasa Developments, firma care detine centrul comercial asteapta pentru anul aceasta venituri in crestere cu 10%, majorare care va veni partial din chirii si partial din alte surse de venit cum ar fi vanzarile de spatiu publicitar sau divizia de entertainment.

Amplasarea, atat ca zona cat si la nivel de putere de cumparare, dar si posibilitatea de a se extinde in continuare sunt potrivit lui Georgios Argentopoulos, CEO al Baneasa Developments,alaturi de focusul pe inovatie, punctele forte care diferentiaza Baneasa Shopping City, iar compania are in plan o serie de noutati pentru mallul din Baneasa.

Wall-Street.ro: Am vazut deja o serie de noi chiriasi anuntati in BSC. Ce noutati pregatiti si cum a evoluat mixul de chiriasi de la deschidere pana in prezent?

Giorgios Argentopoulos: Avem trei mari directii strategice in ceea ce priveste inovatia. Una dintre ele este reprezentata de mixul de chiriasi pe care in mod constant urmarim sa il imbunatatim. Anul acesta am introdus in Baneasa Shopping City 15 noi branduri, iar pentru anul viitor avem in plan deschiderea in premiera pentru Romania a 4-5 mari branduri internationale.

Apoi dorim sa ne imbunatatim propunerea de leisure si entartainment. Aici includem un centru de expozitii, o zona de entertainment, un club pentru copii si un nou concept pentru food court. Toate elementele vor fi implementate gradual incepand cu decembrie anul acesta.

Citeşte continuarea interviului pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite