Ce planuri de afaceri are compania care pune ciocolată produsă în România pe rafturi din China sau Canada
0Producătorul de ciocolată Heidi Chocolat investeşte câteva milioane de euro în capacitatea de producţie pe care o are în România şi targeteaza o creştere de 50% a afacerilor până în 2020, când îşi propune să deţină o cotă de 10% din piaţă de tablete de ciocolată locală, a declarat CEO-ul companiei Franco del Fabro.
Compania a inaugurat o nouă secţie de producţie din cadrul fabricii din Bucureşti, proiect început în 2014 şi care va fi finalizat anul viitor, printr-o investiţie totală de 15 milioane de lei (circa 3,5 milioane de euro).
"Am început construcţia în luna mai a anului trecut, iar cei circa 1.000 de metri pătraţi au fost finalizaţi în octombrie-noiembrie 2014. Ulterior, am început şi dotarea cu echipamente noi, iar producţia în noua unitate a început efectiv în luna septembrie 2015. Doar în 2015 compania a investit şapte milioane de lei în proiect", a arătat Franco del Fabro.
Citeşte continuarea articolului pe wall-street.ro